Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T BEX - prośba o analizę logów


eXoreN

Rekomendowane odpowiedzi

Siemano wszystkim.

Co jakiś czas wyskakuje mi błąd 16683 - P0299 Czujnik doładowania turbosprężarki A - niskie ciśnienie. Nie ma reguły kiedy ten błąd się pojawia, czasami po dwóch dniach, czasami po dwóch tygodniach.

Zebrałem się w końcu za zrobienie logów, co prawda pierwszy raz to robiłem ale myślę, że zrobiłem wszystko jak należy. Nie znam się na tym ale wydaje mi się, że turbina za późno wstaje. Co myślicie?

Poniżej logi:

001 - 003 / statyczny

002 - 033 / statyczny

090 - 093 / statyczny

001 - 003 / dynamiczny

002 - 033 / dynamiczny

115 - 118 / dynamiczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto po programie i turbo górą niedoładowuje, stąd błąd. Poza tym wtryski pętlą i soft nadaje się raczej do poprawki. Można by sprawdzić ciśnienie paliwa jeszcze ale to tylko manometrem podczas jazdy.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli soft do poprawy, o którym mi zresztą nie było wiadomo a auto mam od lipca :facepalm:
Może to być związane z zwiększonym spalaniem? Bo od momentu kupna mam wrażenie jakby za dużo palił a pali w mieście ponad 14l i to bez jakiegoś mocnego butowania. Pozdro i dzięki za szybką odpowiedź :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, eXoreN napisał:

Czyli soft do poprawy, o którym mi zresztą nie było wiadomo a auto mam od lipca :facepalm:
Może to być związane z zwiększonym spalaniem? Bo od momentu kupna mam wrażenie jakby za dużo palił a pali w mieście ponad 14l i to bez jakiegoś mocnego butowania. Pozdro i dzięki za szybką odpowiedź :)

U mnie BFB w quattro seria w zależności jakie są korki pali od 15-20 gazu w mieście (benzyny od 13-16) i też go mocno nie butuję, także to raczej normalne spalanie dla BEXa po programie w quattro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach