Piotr1075262 Opublikowano 8 Listopada 2020 Opublikowano 8 Listopada 2020 Nadmuch działał tylko przy obiegu zamkniętym, mimo że wszystko chodziło pracowało również przy nadmuchu zewnętrznym to z kratek nic nie leciało. Będąc przekonanym że silniczek od klapy nawiewu zewnętrznego padł, zdemontowalem schowek. Zlokalizowałem który to silniczek i w celu sprawdzenia podmieniłem wtyczki klap od zewnetrzego i wewnętrznego nawiewu. I okazało się że silniczki pracują prawidłowo. Więc wniosek jest taki że problem jest z wtyczką.. Lecz nie wiem co dokładnie. Tak jakby nie dawała sygnału. Ktoś ma pomyśl od czego zacząć szukanie problemu? Nie mogę sprawdzić błędów gdyż jestem za granicą. Ale czy np wykasowanie potencjalnego błędu mogłoby poprawić sytuację?
Muskel1 Opublikowano 8 Listopada 2020 Opublikowano 8 Listopada 2020 (edytowane) Nie widząc jaki błąd jest zapisany nie ma odpowiedzi na to pytanie. Może być wszystko i nic. Jedyne co możesz zrobić bez vcds to rozgrzać auto do temp. roboczej i ustawić po obu stronach temperaturę na max. odczekać 30 sek. żeby silniczki się pezestawiły, następnie na najniższą tem. i znowu odczekać . Następnie żądaną temp. np. 22°C. Silniczki wtedy jadą w swoje krańcowe pozycje i jeżeli któryś się przyblokował jest szansa, że się odwiesi. Edytowane 8 Listopada 2020 przez Muskel1 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się