baku525 3 Opublikowano 21 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2020 Witam, mam następujący problem. Po wymianie kompletnego rozrządu, olejów, filtrów i regeneracji turbiny próbowałem odpalić auto co się nie powiodło. Sprawdziłem błędy a tu błąd czujnika położenia wałka rozrządu... Wymieniłem czujnik na nowy oryginalny, sprawdziłem ciągłość przewodów b.u, a tu autko nadal nie pali, błąd nadal ten sam.... Nadmieniam że auto wcześniej odpalało i jeździło bez żadnego problemu. Czy ma ktoś pomysł co mogło się uszkodzić, bądź co jeszcze mogę sprawdzić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 3 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2020 Jaki masz błąd tego czujnika konkretnie ( numer błędu )? Rozrząd składany był na blokady ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baku525 3 Opublikowano 4 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2020 Problem rozwiązany. Okazało się że przy wymianie uszczelniacza wału nie został on założony w sposób prawidłowy co powodowało nieprawidłowe szczytywanie ''pk 0'' i analogicznie w złym momencie były podawane dawki paliwa.... Po ustawieniu rozrzadu na znaki i ponownym założeniu w sposób prawidłowy uszczelniacza wraz z pierścieniem magnetycznym auto odpaliło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się