Skocz do zawartości
IGNOROWANY

b5 V6 swap na 345


LauferQ

Rekomendowane odpowiedzi

Dodaję lepsze zdjecia uszkodzenia tej blaszki. Czy jest to problem, czy można to jakoś uspawać i będzie?

20201207_131350.jpg

20201207_131404.jpg

20201207_131410.jpg

20201207_131440.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, LauferQ napisał:

Dodaję lepsze zdjecia uszkodzenia tej blaszki. Czy jest to problem, czy można to jakoś uspawać i będzie?

20201207_131350.jpg

20201207_131404.jpg

20201207_131410.jpg

20201207_131440.jpg

Mozna to pospawac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Dev Super, dobrze że można to pospawać. Mógłbym Ciebie się jeszcze doradzić jakie tarcze i zaciski polecasz? Naczytałem się że 6-cio tłok robi robotę, wielu poleca komplet z porsche cayenne 6-tłok. A ja wypatrzyłem takie coś :

 

ALLEGRO.PL

Kup teraz z Plewiska - Zacisk hamulca komplet Q7 Touareg przód tył Brembo, na Allegro.pl, za 3900 zł w kategorii {Układ hamulcowy} - {Hamulce tarczowe}. Opinie i recenzje czy warto kupić ofertę id:...

Jestem ciekaw twojego zdania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nawet nie zakładaj tego g....a, porażka

szukaj zacisków z S4 B6/7, wszystko P&P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Dev Dobra, wszystko już mam wytłumaczone. Jeszcze tylko ostatnie pytanie, co musze zmienić żeby wsadzić 300 na tył? Cytując artykuł z naszego forum:

    • adaptery od Sidmotorsport
    • tarcze s4b6 300mm
    • zaciski s4b5 fl/bez adapterów zacisk S4 B6
    • jarzmo S4B5FL/bez adapterów jarzmo S4 b6 8E0615425B
    • klocki s4b5 fl
    • dla wersji FWD wymiana tarczo-piasty na piastę z a6c4
    • Alternatywnie SWAP całego układu z s4b6 tj tarcza300 i zacisk. Musisz wówczas zastosować dystans 9mm między zwrotnice a jarzmo

Ciekaw jestem co mi zaproponujesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, LauferQ napisał:

@Dev Dobra, wszystko już mam wytłumaczone. Jeszcze tylko ostatnie pytanie, co musze zmienić żeby wsadzić 300 na tył? Cytując artykuł z naszego forum:

    • adaptery od Sidmotorsport
    • tarcze s4b6 300mm
    • zaciski s4b5 fl/bez adapterów zacisk S4 B6
    • jarzmo S4B5FL/bez adapterów jarzmo S4 b6 8E0615425B
    • klocki s4b5 fl
    • dla wersji FWD wymiana tarczo-piasty na piastę z a6c4
    • Alternatywnie SWAP całego układu z s4b6 tj tarcza300 i zacisk. Musisz wówczas zastosować dystans 9mm między zwrotnice a jarzmo

Ciekaw jestem co mi zaproponujesz?

325 :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Dev Wiec szukać coś takiego? 

  1. 324mm
  • jarzmo - BDA604 i BDA605 AUDI 4F0 615 426, AUDI 4F0 615 426 F
  • Zacisk z VW T5 - BHS330 + BHS331 7H0 615 423, 7H0 615 423 A,
  • tarcza 330mm z A4 B8 toczona do 324mm
  • linki można dorobić dłuższe np. w Linex.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, LauferQ napisał:

@Dev Wiec szukać coś takiego? 

  1. 324mm
  • jarzmo - BDA604 i BDA605 AUDI 4F0 615 426, AUDI 4F0 615 426 F
  • Zacisk z VW T5 - BHS330 + BHS331 7H0 615 423, 7H0 615 423 A,
  • tarcza 330mm z A4 B8 toczona do 324mm
  • linki można dorobić dłuższe np. w Linex.pl

Mam wszystko poza linkami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, LauferQ napisał:

@Dev Nic nie obciera te 324mm? Słyszałem że ten zestaw lubi "piszczeć"

Mi sie jeszcze nie trafiło 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Dev No to jeszcze jedno "ostatnie" pytanie, czy przy swapie tyłu na 324 muszę zmienić piastę na tą z A6 C4 jeżeli mam FWD?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ooo to na FWD nie podejdzie ten zestaw. Widziałem zestawy 280 mm tył do ośki, zaciski s8 d2, piasty z abs a6 c4, podkładki, tarcza z golfa przód

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, LauferQ napisał:

@Dev No to jeszcze jedno "ostatnie" pytanie, czy przy swapie tyłu na 324 muszę zmienić piastę na tą z A6 C4 jeżeli mam FWD?

Tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Dev @VRGOOD

Wiec ten zestaw :

  1. 324mm
  • jarzmo - BDA604 i BDA605 AUDI 4F0 615 426, AUDI 4F0 615 426 F
  • Zacisk z VW T5 - BHS330 + BHS331 7H0 615 423, 7H0 615 423 A,
  • tarcza 330mm z A4 B8 toczona do 324mm
  • linki można dorobić dłuższe np. w Linex.pl

wejdzie bez problemu na piaste z A6C4 tak?

I wszystko będzie grać jap?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba  jeszcze dopasowac przewody hamulcowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, LauferQ napisał:

@Devposiadasz wszystkie graty na sprzedaż? Jeśli tak to za ile?

zadxwon jutro to omówimy temat 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Dev

Jeszcze jest 1 sprawa. 

Muszę kupić pod te zaciski przynajmniej 17" a mam aktualnie tylko 16.

Bardzo chciałbym 18" i tutaj pojawia się pytanie: jakie wymiary musi mieć felga żeby była na równo z błotnikami? Da się to wyliczyć teraz czy dopiero po przełożeniu zwrotnic z w8 razem z całością?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, LauferQ napisał:

@Dev

Jeszcze jest 1 sprawa. 

Muszę kupić pod te zaciski przynajmniej 17" a mam aktualnie tylko 16.

Bardzo chciałbym 18" i tutaj pojawia się pytanie: jakie wymiary musi mieć felga żeby była na równo z błotnikami? Da się to wyliczyć teraz czy dopiero po przełożeniu zwrotnic z w8 razem z całością?

7.5" ET30 opona  225/40-18

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...