Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B6 2001r 2.0 ALT + LPG - Szarpie na niskich obrotach.


vezo2000

Rekomendowane odpowiedzi

Witam
Wczoraj jechałem do krakowa z śląska (jakies 110km).
Po wjechaniu do krakowa silnik zaczał głośniej chodzić, zaczął migać check engine. (check zapalił sie 3 dni wcześniej)
Całe auto drgało zajechałem na jakieś osiedle zatrzymałem się, i po zatrzymaniu silnik zaczął falować na obrotach. (Dodam ze posiadam instalacje gazową LPG)
Po 20 min zgasiłem go odczekałem 15min, przęłączyłem na benzyne i pojechałem na stacje.
Przy dojeżdzeniu na stacje autem zaczeło szarpać (jechałem na benzynie). Zatankowałem pojechałem na parking, zostawiłem auto na jakies 3h.
Po 3h odpaliłem auto i jechałem spowrotem na benzynie. Po wyjechaniu z centrum krakowa po przejechaniu ok 8km autem zaczeło szarpac.
Zatrzymałem się, odczekałem 10min pojechałem na parking. Pojechałem dalej. I tak 100km do domu.
Jak autem zaczeło szarpać to stawałem na 10/15min i jechałem dalej. Raz przejechałem 3km i zaczeło szarpac a raz 10km.
Jak juz zaczeły sie lekkie poszarpywania to jak miałem wiecej niz 3.5k obrotów to ustawało ale jak schodziłem ponizej to nie dało sie jechać.
I tak przejechałem 100km w 6.5h. Cały czas na benzynie.
Jak zostało ok 35km do celu do przełączyłem na gaz. I byłem w stanie jechać normalnie przez jakies 15min nic nie szarpało ale potem znowu zaczeło i znowy przystanek. 
W trasie chech engine nie migał, jak zaczeło szarpac to po jakies czasie migał. Czasem nawet przed tym jak szarpało migał check i zaczeło szarpac.
Dodam że mam akumulator na padnięciu. I czasami mi sie tak dzieje ze dojeżdżam do skrzyżowania 80km/h i mi auto gaśnie.
Dodam jeszcze że dzień wczesniej sprawdzałem błędy silnika i wyszło mi:

- Sterownik skrętu kół
- Sterownik ABS
- Coś z spalinami LPG
- Sonda Lambda/Przepływomierz/Przewody dolotu
 
Ktoś coś wie jaka może być przyczyna tego?

Pozdrawiam.

 

Edytowane przez vezo2000
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błedy w VAGu:

18107 - Sterownik Tempomatu
18036 - Sterownik kątu skrętu kół
18057 - cos z ABS
16804 -  cos z spalinami LPG
17536 - Przepływomierz/Sonda Lambda/Padł wtrysk
17647 - Wtryski/Oringi
16684 - Wypadanie zapłonu na cylindrach 
16687 - Wypadanie zapłonu na 3 cylindrze
16685 -  Wypadanie zapłonu na 1 cylindrze 

Te informacje przeczytałem w sieci, myśle ze komuś pomogą. 
Pozdrawiam

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany.
Przyczyną była nie dociśnięty zapłon i rura podsciśnienia powietrza wyleciała.
 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...