Muskel1 Opublikowano 7 Grudnia 2020 Opublikowano 7 Grudnia 2020 Dasz radę sprawdzić jak gniazdo tego przekaźnika wygląda? A może to inny ten obok cyka? Masz 100% pewność, że to ten?
wilczynskil Opublikowano 7 Grudnia 2020 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2020 Mam 99,99%, że to ten. Po dotknięciu podczas pracy wyraźnie czuć, że to ten. Zamówiłem, jednak używkę 214 sprawdzę jak dojdzie. Co do gniazda, mogę jutro zerknąć, choć jest mega ciężkie dojście. Czego dokładnie szukać? Jak powinno wyglądać, a jak nie? Pozdrawiam
Muskel1 Opublikowano 7 Grudnia 2020 Opublikowano 7 Grudnia 2020 Nie wiem czy dasz radę wypiąć gniazdo przekaźnika gdy cały wspornik przekaźników jest przykręcony. Po wyjęciu przekaźnika można wypiąć gniazdo przekaźnika ze wspornika. Na zdjęciu zaznaczone masz dwa plastikowe zaczepy, odchylając je od siebie zwalniasz haczyki i można gniazdo wypiąć. Może wtedy będzie lepiej można do niego zajrzeć. Sprawdzić czy kontakty i przewody mocno w nim siedzą. Gniazdo nie może być nadtopione a kontakty w nim powinny być koloru miedzianego. Jeżeli są nadpalone to będą czarne.
wilczynskil Opublikowano 8 Grudnia 2020 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2020 (edytowane) Witam, Po wyjęciu gniazd mam 100% pewności, że to przekaźnik nr 213. Zdjęcia gniazd umieszczam poniżej. Wyglądają według mnie, dobrze. Kable siedzą pewnie. Cykanie wyraźnie dochodzi z gniazda/przekaźnika nr 213. Dodaje również film. Podczas ruszania, dość głośno i wyraźnie uruchamia się jakiś wentylator? Nie wiem co to jest, ale czy powinno tak być (chodzi o intensywność)? Dzieje się to zawsze przy ruszaniu. Na wstecznym praktycznie nie występuje (bardzo rzadko). Przypominam, że przekaźnik nr 213, jak zdiagnozowaliście odpowiada za wentylator chłodnicy. Dodaje też zdjęcia ułożenia przekaźników dla potomnych. Jeśli macie jakieś pomysły to czekam na pomoc Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie rady, które do tej pory otrzymałem. Gniazdo przekaźnika nr 213. Gniazdo przekaźnika nr 214. Ułożenie przekaźników - Audi A4B5 1997. Film dotyczący uruchamiania wentylatora podczas ruszania. VID_20201208_123454.mp4 Edytowane 8 Grudnia 2020 przez wilczynskil
Muskel1 Opublikowano 8 Grudnia 2020 Opublikowano 8 Grudnia 2020 Pod przekaznikami masz 2 bezpieczniki od wentylatora. Sprawdz co sie bedzie dzialo jak je wyjmiesz kolejno najwierw jeden pozniej drugi. Sprawdz czy dalej bedzie cykal przekaznik. Moze podepnij auto pod komputer i odczytaj bledy. Alternatywnie sprawdz bledy w klimatroniku
wilczynskil Opublikowano 8 Grudnia 2020 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2020 Komputer podpinałem. Błędów brak. Jutro odepnę te bezpieczniki. To są bezpieczniki wentylatora chłodnicy czy nawiewu auta? Napisałeś, żebym dał znać co będzie się działo po ich wypięciu. Wiesz czego mogę się spodziewać oprócz niedziałającego wentylatora? Co sądzisz o dźwięku wentylatora na filmie, powinno to tak działać? Dzięki za pomoc.
Muskel1 Opublikowano 8 Grudnia 2020 Opublikowano 8 Grudnia 2020 Bezpieczniki wentylatora chłodnicy. To nie jest normalne, że wentylator załącza się przy ruszaniu (moim zdaniem). Zobaczymy czy po wyjęciu bezpiecznika nadal cyka.
wilczynskil Opublikowano 15 Grudnia 2020 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2020 Witam, mamy winowajcę Przyczyną cykania był przetarty przewód łączący przekaźnik i wentylator chłodnicy. Dotykał jednej z części silnika i zbierał minus. Pozdrawiam i dzięki za pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się