Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kopci na biało z rury wydechowej


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, pulpecik napisał:

To się nieco monotonne robi -SPRAWDŹ CZY I ewentualnie CZYM kopci. Bo możecie leczyć zdrowego.

Jeżeli kopci olejem TO MUSI go pobierać, to samo dotyczy cieczy chłodzącej. 

Nie ubywa płynów, a zarzygany olejem... Ech, ile to już widziałem "ani grama nie bierze" co teraz do mnie mają zakaz wjazdu, bo gówniany może mam podjazd ale w plamach oleju jeszcze słabiej wygląda :E

Zweryfikować spaliny, potem testy typu sprężanie i dalej w las. Zaczyna się od możliwie prostych rzeczy.

Jak jest zimny pachnie spalinami normalnie, gdy osiągnie 90 stopni i zaczyna kopcić czuć lekko olej, pokrywa slinika i wszystko wokoło było zawalone od oleju, wyszorowałem to dzisiaj rano, teraz po zmianie oleju itp. przejechalem sie z 80km i na pokrywie silnika gdzie wczesniej byl olej nie ma ani kapki, zaznaczylem na bagnecie sobie ilosc oleju i stan się nie zmienił, z rana sprawdze swiece, jezeli beda mokre od oleju to jade na sprawdzenie cisnienia cylindrow, sprawdzilbym odme ale nie wiem gdzie w 1.6 AHL benzynie dokladnie sie znajduje, mocy nie traci jak nie tracił, nie pierdzi, nie gasnie, dalem mu w palnik tym sposobem z kartka i na kartce bylo doslownie z 3 kropki oleju, tyle co moge to te swiece sprawdzic. jezeli jest cos co jest latwo sprawdzic prosze o podpowiedz z ewentualna instrukcja. ;) bagnet siedzi na swoim miejscu, nie wywala go, korek od wlewu oleju lata jak powinien i zasysa go moze nie mocno ale czuc ssanie nawet jak szmatke przyloze, wiec nie wiem co moge jeszcze zrobic, jezeli sprawdzenie cisnienia to juz po wyplacie, cala obecna wrypalem w auto wiec juz poki co nic nie zdzialam chyba ze sprawdzenie cisnienia nie bedzie kosztowalo tysiaca

 

Edytowane przez Sanjipl
Opublikowano
23 godziny temu, Sanjipl napisał:

Jutro sprawdzę dziś w pracy bylem

po twoim tescie, na kartce mialem trzy male kropeczki oleju, dalem mu serio niezle w palnik, wymienilem olej, filtr, zrobilem porzadek z bagnetem, na dole powinienes moja odpowiedz widziec do pulpecika tam opisalem co i jak

Opublikowano

I wciąż, nie wiem dlaczego, kupiłeś 10W40, kiedy w fabryce zalewali go 5W40 i tego powinno sie trzymać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...