Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z temperaturą silnika


margo1971

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Od roku zauważyłam problem z moim autem. W okresie niskich temperatur wskazówka temperatura płynu bardzo ale to bardzo powoli się podnosi. Po około 10 km zaczyna się powolny marsz w górę by zatrzymać się na ok. 75-80 st. Trudno ocenić dokładnie bo nie ma dokładnych wskazań. Gdy jadę około 120 km/h to temperatura osiąga 90 st, jak zwolnię spada poniżej 90. W okresie letnim nie zauważyłam tego problemu.

Proszę o poradę czy to jest wina termostatu czy tego drugiego za silnikiem od strony grodzi.

ALLEGRO.PL

Kup teraz z Świdnica - ASO AUDI TERMOSTAT CHŁODNICY SPALIN 1K0121113A !, na Allegro.pl, za 139,99 zł w kategorii {Układ chłodzenia silnika} - {Termostaty}. Opinie i recenzje czy warto kupić ofertę id:...

W różnych sklepach jest opcja kupna termostau kompletnego w obudowie plastikowej z tymi króćcami ale również samego wkładu. Nie wiem czy jest on rozbieralny aby wymienić sam wkład i zaoszczędzić.

Audi A4 B8 AWANT
2.0TDI 150 KM
2013 r
Nr VIN WAUZZZ8K2EA054745

ALLEGRO.PL

Kup teraz z Świdnica - ASO VW AUDI TERMOSTAT 03L121111AD, na Allegro.pl, za 199,99 zł w kategorii {Układ chłodzenia silnika} - {Termostaty}. Opinie i recenzje czy warto kupić ofertę id:...

 

Edytowane przez margo1971
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tym termostacie nie ma mozliwosci wymiany samego wkładu

kup Mahle albo ori plus jeden mały oring do magistrali który idzie wzdłuż silnika

daj VIN to Ci napisze co i jak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz dokładnie o co chodzi bo wiesz jak to kobietę nie znającą sie na mechanice fachowiec może wykiwać choć nie wszyscy są tacy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

06B 121 687 - pierscien uszczelniajacy (tylko ASO)

03L 121 111 AD -  termostat 

 03L 129 717 E   - uszczelka kolektora ssacego 

czesci mogę Ci ogarnąć

uzupełnij prawidłowo swój profil, poniżej dane:

Nr nadwozia WAUZZZ8K2EA054745
model Audi A4 Av. 2.0 TDI
A4
Data produkcji 27.09.2013
Rok modelowy 2014
typ handlowy 8K50SC
Kod silnika CJCD
Kod przekładni MVS
numer napedu osiowego 6S
Wyposazenie FZ
kolor dachu 1R
Kod koloru dywaników  
kolor zewnetrzny / numer koloru 1R / Z7L

 

sama wymiana jest dosyc uciązliwa i wymaga czasu

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli podejżewasz że za winę nie utrzymywania temperatury odpowiada temostat główny. Jaki byłby koszt tych 2 części

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, margo1971 napisał:

Czyli podejżewasz że za winę nie utrzymywania temperatury odpowiada temostat główny. Jaki byłby koszt tych 2 części

 

3 czesci, termostat i dwie uszczelki plus 5 litrów płynu G12+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a dlaczego uszczelka kolektora ssącego, czy ma on związek z wymianą termostatu. Z tego co widziałam termostat jest poniżej, w dolnej części silnika. Chyba że źle go zlokalizowałam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, margo1971 napisał:

a dlaczego uszczelka kolektora ssącego, czy ma on związek z wymianą termostatu. Z tego co widziałam termostat jest poniżej, w dolnej części silnika. Chyba że źle go zlokalizowałam.

 

ja zawsze sciągam kolektor ssacy bo przeszkadza, trzeba też odkrecic alternator bo nie dostaniesz sie do dolnej sruby termostatu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, margo1971 napisał:

Ok, czyli podsumowując jaki byłby całkowity koszt za te części i płyn

w poniedziałek po 10tej zadzwon do mnie 693456699

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, margo1971 napisał:

jeśli możesz napisz do mnie na adres

[email protected]

Dziękuję

mam alergie na maile

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...