Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 TDI PD] Problem z przyśpieszeniem


damianol74

Rekomendowane odpowiedzi

 

Witam wszystkich, mam problem z moją Audi A4 b6 1.9tdi a mianowicie jest bardzo zamulony
Miałem problem z odpalaniem auta po nocy czy dłuższym postoju, auto powędrowało do mechanika - wymiana głowicy gdyż gniazda są zjechane. Została wymieniona głowica, co za tym idzie wszystkie uszczelki nowe dobrych firm (vacum, pod głowice,pod wtryski, pokrywy zaworów itd). Przy jednej robocie został wymieniony także zawor EGR, nowe sprzęgło z dwumasą LUK'a, olej i filtry. Od razu przy odbiorze pan mechanik powiedział, że przy 1700-2400 obrotów będzie Czuc drgania i jest to spowodowane przegubem wewnętrznym który trzeba wymienić. Mówię spoko, tyle kasy władowanie to już zrobię do końca. W tej chwili mam wątpliwości czy to przegub gdyż auto nie jest w stanie pojechać 180km/h (przed remontem wynik 200km/h był osiągany bez większych problemów i nie było takich drgań nawet na trzepiącej dwumasie(Myślałem też, czy może nie zamontowali mi sprzęgła jednomasowego) przy przyspieszaniu z niższych obrotów auto trzęsie i nie przyspiesza, dopiero od wyższych obrotów zaczyna. Dzis jechałem s7, dla testu postarałem się przyspieszyć możliwie najwięcej. Max który zatrzymał się jakby to był jego max maxow to 3600 obrotów i 175km/h, z górki może do 180 by doszło ale tu nie o to chodzi. Czy ktoś jest w stanie mi pomóc? Na forum doczytałem, że może być to spowodowane złą dbałością o wtryski po ich wyciągnięciu z auta bądź nie wyregulowaniu ich. Nie wiem czy mechanik nie będzie próbował mnie wyślizgać żeby nie wyszło z jego winy

Rozmawiałem z mechanikiem, powiedział,, że jeśli dam komuś do sprawdzenia to u niego gwarancja mi przepadnie, nie wiem czy aby nie ma nic do ukrycia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakładam że to wina wtrysków, albo źle ustawiona synchronizacja wałka. Jak najbardziej masz prawo do ekspertyzy w innym warsztacie. Jeżeli coś zrobił źle to możesz iść z tym do sądu. Sprawę masz wygraną a on poniesie wszystkie koszty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On 1/11/2021 at 2:26 PM, ecobuda said:

Zakładam że to wina wtrysków, albo źle ustawiona synchronizacja wałka. Jak najbardziej masz prawo do ekspertyzy w innym warsztacie. Jeżeli coś zrobił źle to możesz iść z tym do sądu. Sprawę masz wygraną a on poniesie wszystkie koszty.

Też obstawiam pompki. Jak założył nowe uszczelki ale kijowo obsadził pompki w gniazdach to mogły się te oringi "ściąć" 
Synchronizację łatwo możesz sprawdzić sam VCDS-em i ją ew. poprawić. W necie znajdziesz pełno poradników jak to zrobić 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.01.2021 o 14:11, damianol74 napisał:

 

Witam wszystkich, mam problem z moją Audi A4 b6 1.9tdi a mianowicie jest bardzo zamulony
Miałem problem z odpalaniem auta po nocy czy dłuższym postoju, auto powędrowało do mechanika - wymiana głowicy gdyż gniazda są zjechane. Została wymieniona głowica, co za tym idzie wszystkie uszczelki nowe dobrych firm (vacum, pod głowice,pod wtryski, pokrywy zaworów itd). Przy jednej robocie został wymieniony także zawor EGR, nowe sprzęgło z dwumasą LUK'a, olej i filtry. Od razu przy odbiorze pan mechanik powiedział, że przy 1700-2400 obrotów będzie Czuc drgania i jest to spowodowane przegubem wewnętrznym który trzeba wymienić. Mówię spoko, tyle kasy władowanie to już zrobię do końca. W tej chwili mam wątpliwości czy to przegub gdyż auto nie jest w stanie pojechać 180km/h (przed remontem wynik 200km/h był osiągany bez większych problemów i nie było takich drgań nawet na trzepiącej dwumasie(Myślałem też, czy może nie zamontowali mi sprzęgła jednomasowego) przy przyspieszaniu z niższych obrotów auto trzęsie i nie przyspiesza, dopiero od wyższych obrotów zaczyna. Dzis jechałem s7, dla testu postarałem się przyspieszyć możliwie najwięcej. Max który zatrzymał się jakby to był jego max maxow to 3600 obrotów i 175km/h, z górki może do 180 by doszło ale tu nie o to chodzi. Czy ktoś jest w stanie mi pomóc? Na forum doczytałem, że może być to spowodowane złą dbałością o wtryski po ich wyciągnięciu z auta bądź nie wyregulowaniu ich. Nie wiem czy mechanik nie będzie próbował mnie wyślizgać żeby nie wyszło z jego winy

Rozmawiałem z mechanikiem, powiedział,, że jeśli dam komuś do sprawdzenia to u niego gwarancja mi przepadnie, nie wiem czy aby nie ma nic do ukrycia

Siemka :) Udało Ci się odmulić auto? moje też po dłuższym postoju jest przymulone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...