l.u.k.a.s.z. Opublikowano 14 Stycznia 2021 Opublikowano 14 Stycznia 2021 Witam, zerknąłby FORUMOWICZ na te błędy i logi oraz podpowiedział co niedomaga i ewentualnie wymienić? Auto ma LPG i od jakiegoś czasu, sporadycznie wyskakuje check, a w raz z nim takie błędy jak poniżej. 16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow P0441 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded Dynamiczny: Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_47Y72T5.html Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_nh9amVz.html
przem8 Opublikowano 14 Stycznia 2021 Opublikowano 14 Stycznia 2021 Wygląda, że pompa paliwa nie daje rady. Odnośnie pierwszego błędu to sprawdź układ evap czy nie ma nieszczelności.
l.u.k.a.s.z. Opublikowano 14 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2021 Masz na myśli ten zaworek przy filtrze powietrza co tak "cyka" ciągle? A odnośnie pompy to, taka prośba o wytłumaczenie, w których logach widać, że nie daje rady już ona?
przem8 Opublikowano 14 Stycznia 2021 Opublikowano 14 Stycznia 2021 2 minuty temu, l.u.k.a.s.z. napisał: A odnośnie pompy to, taka prośba o wytłumaczenie, w których logach widać, że nie daje rady już ona? Za długie czasy wtrysków.
hawlik Opublikowano 15 Stycznia 2021 Opublikowano 15 Stycznia 2021 (edytowane) Wg mnie przepływomierz też wskazuje trochę niskie wartości, wobec czego zaczął bym od sprawdzenia szczelności dolotu. Można by zrobić logi na LPG i sprawdzić czy coś się zmieni odnośnie czasów wtrysku i korekt paliwa - może się coś wyjaśni ws. tej pompy paliwa. Tylko przed logowaniem koniecznie wykasować błędy Edytowane 15 Stycznia 2021 przez hawlik
l.u.k.a.s.z. Opublikowano 15 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2021 Wystarczą logi na LPG z tej same grupy co były robione na PB? Czy jeszcze jakieś dodatkowe zrobić?
przem8 Opublikowano 15 Stycznia 2021 Opublikowano 15 Stycznia 2021 Na gazie tylko 2+33 statyczne i dynamiczne. Zrób 3+20 na pb jeszcze.
l.u.k.a.s.z. Opublikowano 17 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2021 Podsyłam nowe logi na LPG: Statycznie Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_rVEhZW.html Dynamicznie Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_AX0TO.html Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_ov5C6r.html Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_4w93406.html oraz dynamiczny na PB co zauważyłem robiąc go, że w wyższych partiach obrotów auto delikatnie dławiło się.. Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_HYEKAYa.html
hawlik Opublikowano 18 Stycznia 2021 Opublikowano 18 Stycznia 2021 Wygląda na to że ta pompa jednak nie domaga, ale może niech ktoś bardziej doświadczony potwierdzi, a i szczelność dolotu też trzeba by sprawdzić
przem8 Opublikowano 18 Stycznia 2021 Opublikowano 18 Stycznia 2021 Sprawdź fizycznie ciśnienie paliwa podczas jazdy do odcinki. Przepływu nie ma się co czepiać. Na gazie jest ok.
hawlik Opublikowano 18 Stycznia 2021 Opublikowano 18 Stycznia 2021 korekty na logach statycznych nie są do końca chyba oki, co może być powodem nieszczelności za przepustnicą, to tak wg mnie
przem8 Opublikowano 18 Stycznia 2021 Opublikowano 18 Stycznia 2021 Prędzej regulacji lpg na jałowych ale skąd mamy wiedzieć jak autor woli diagnozować instalacje lpg zamiast faktycznie to, co go boli.
hawlik Opublikowano 18 Stycznia 2021 Opublikowano 18 Stycznia 2021 21 minut temu, przem8 napisał: Prędzej regulacji lpg na jałowych ale skąd mamy wiedzieć jak autor woli diagnozować instalacje lpg zamiast faktycznie to, co go boli. no tak, racja
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się