Krystian666 Opublikowano 18 Stycznia 2021 Opublikowano 18 Stycznia 2021 Witam, Problem polega na tym , że silnik po lekkim nagrzaniu się czasami poszarpuje pomaga redukcja biegu o 1 niżej dzieje się to w granicach poniżej 2.000 obrotów do 2,100 powyżej odpuszcza , tuż po odpaleniu nic się nie dzieje wszystko działa normalnie . Jest to automat tiptronic silnik 2.0TFSI BPG z USA wersja quattro. Miał może ktoś już taki problem ? Pod komputerem nie wykazuje błędów jest czysto ;/ Pozdrawiam
dami8705 Opublikowano 21 Stycznia 2021 Opublikowano 21 Stycznia 2021 Zobacz na vcds gr 14 , 15, 16 czy nie wypadają Ci zapłony na rozgrzanym silniku , bieg jałowym
Krystian666 Opublikowano 23 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2021 Na Delphi lub autocom ewentualnie Wom da się to zrobić bo te posiadam ewentualnie jakiego vaga polecasz Mistrzu do tych aut ?Skanowałem szerzej auto i w delphi i autocom i obecnie nie ma żadnych błędów. Początkowo miałem mały problem w sumie nie długo po ściągnięciu go i było to wypadanie zapłonu na 3 cylindrze stąd teraz stoi w garażu bo mechanik nie ogarnał mi tego żeby to działało płynnie. Wyciągnąłem cewki i świece przedmuchałem powietrzem, zmieniłem miejscami cewki i po przejechaniu kilku km ponowny skan, wyszło 0 błędów a poszarpuje dalej :/.Zamówiłem teraz komplet nowych świec NGK PFR7S8EG Laser Platinum może to pomoże bo nie mam informacji kiedy były zmieniane :/ Pozdrawiam
dami8705 Opublikowano 25 Stycznia 2021 Opublikowano 25 Stycznia 2021 Ja mam kable z e- service. To szarpanie masz na postoju czy podczas jazdy?
Krystian666 Opublikowano 25 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2021 Podczas jazdy tylko tak się dzieje, na postoju nie ma z tym problemów .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się