Skocz do zawartości
IGNOROWANY

błędy wypadania zapłonu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , kupiłem urządzenie diagnostyczne kkl , zczytałem błędy i pokazuje wypadanie zapłonu na wszystkich cylindrach , jednak silnik na benzynie pracuje normalnie , ma moc , nie szarpie , jedynie na postoju występuje lekkie falowanie obrotów , jednak gdy przełącze na lpg , zaczyna mrugać check i samochod w ogóle przestaje jechać ,czy jest między tym jakaś zależność ?  instalacja była sprawdzona przez gazowników , ponoć wszystko jest ok , mógłby ktoś poradzić co zrobić w tej sytuacji?

Opublikowano

Pisałem żebyś sprawdził wtryskiwacze lpg. Jak konkretnie była sprawdzana instalacja?

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

ostatnio odpiąłem jeden wtryskiwacz lpg i w środku widać taki brązowy nalot ale troche sie boje je sam rozbierać , nie wiem czy czegoś nie zepsuje , czy te błędy mogą być związane z tym że wtrski lpg są zawalone ? , ogólnie oddałem samochód do Staga , nie mam pojęcia co oni tam dokładnie sprawdzili , z tymi wtryskiwaczami to też nie wiem czy potem nie trzeba robić jakiejś kalibracji czy cos ? czy po prostu po kolei jeden po drugim rozbierać i płukać w benzynie ?

Opublikowano

Ich czyszczenie jest banalnie proste i tam nie ma co uszkodzić. Objawy wskazują na zabrudzone lub uszkodzone wtryski. Tych wtryskiwaczy się nie kalibruje, są też zestawy naprawcze do nich. Czyścisz gniazdo i tłoczek patyczkiem do uszu lub malutkim pędzelkiem z użyciem dykty lub benzyny ekstrakcyjnej.

U mnie czyszczeni nic nie pomogło, zestaw naprawczy też średnio i musiałem kupić nowe wtryski.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Zacznij od tego, który jest pierwszy od strony zasilania gazem. Powinien być najbardziej zabrudzony i da Ci odpowiedź czy to kwestia syfu.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Mam nadzieję że jeszcze nie są do wymiany, gaz dość świeży 30k nastukane, spróbuję w weekend z tym czyszczeniem, ogólnie to była ostatnio sprawdzana kompresja, 8. 1 na każdym garze, nie wiem czy ładować w ten samochód czy sprzedawać.. 

Opublikowano

Przy takiej kompresji to silnik nadaje się na złom. 

Opublikowano

No niby tak ale nornalnie odpala i ma moc, a remont? Przybliżone koszta? 

Opublikowano

Kompresja poniżej 10bar to padaka, a 7bar to już agonia. Było zrobić próbę olejową to by wyszło czy to wina bardziej głowicy czy dołu. Kapitalka to podejrzewam od około 7-8koła spokojnie żeby to miało ręce i nogi. Może być też tak, że wypada zapłon przez uszkodzoną głowicę. Jak się rozgrzeje to jest lepiej?

Opublikowano

Masz na myśli kompresję czy jest lepiej? Ogólnie to mi mechanik sprawdzał, nie mam jak samemu sprawdzić, 7k to jakaś powalona cena, to już lepiej może silnika szukać 

Opublikowano

A jakie powinny być ogólnie objawy takiej słabej kompresji, bo u mnie wydaje się że nornalnie chodzi ten silnik a z tego co wyczytałem to ludziom traci moc i takie tam 

Opublikowano
Godzinę temu, grz21 napisał:

Masz na myśli kompresję czy jest lepiej? Ogólnie to mi mechanik sprawdzał, nie mam jak samemu sprawdzić, 7k to jakaś powalona cena, to już lepiej może silnika szukać 

Normalna cena za remont. Jak sie rozgrzeje to nie wypada tak zapłon czy nic się nie zmienia. 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

nie zmienia się na rozgrzanym , chodzi mi o to że w necie jest napisane że przy wypadaniu zapłonów są konkretne objawy tj. cięzkie odpalanie , szarpanie itp , 

lista błędów z kkl : 17536,17700,16684,16688,16804,16687,16685,16686

zastanawiam się też 17700 o który termostat chodzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...