Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 1.8T BFB 163KM Kręci odpala dopiero za 4 razem. Błąd czujnika G40


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam problem . Krece auto nie odpala . Dopiero za 4 razem albo jak uzyje samostartu to odpala. Pompa paliwa załącza sie. Podczas pracy samochodu caly czas jest błąd czujnika położenia wałka rozrządu g40. nie da sie go skasować. Cisnienie na cylindrach pierwszy 6 drugi 7 trzeci 8 czwarty 8. Głowica byla robiona pogiete 4 zawory gdyz przeskoczył rozrząd . Łańcuch z  napinaczem nowy i rozrzad z przodu ustawiony na znaki. auto jak odpali chodzi równo. Czujnik g40 zamieniony na delphi i nic sie nie zmienilo. Czy ktos wie co moze byc przyczyna ewentualnie nakierować mnie co dalej sprawdzać? Czujnik położenia wału przy odpalaniu pokazuje obroty w granicy 200.

Opublikowano

czujik pol wałka to g28, zobacz rozrzad w grupie 90 i 93, kompresja  wskasuje ze to trup, sprawdz czy wszytsko dobrze podłaczone

Opublikowano

Błąd to P0341 czujnik położenia wałka rozrządu (g40) niezrozumiały sygnał. 

Opublikowano

połączenia sa dobre. Jak jest zła kompresja to jak juz bedzie uruchomiony to bedzie normalnie pracowac?

Opublikowano

nowy nie znaczy sprawny ,

Opublikowano

odłączyłem wtyczke od nastawnika co jest od napinacza łańcucha i zero reakcji dalej nie odpala

Opublikowano (edytowane)

sprawdz rozrzad i ustawienie napinacza 16 oczek

Edytowane przez elmo814
Opublikowano

w grupie 90 pokazuje cały czas 0 stopni. zamowie oryginal boscha czujnik i zobacze

Opublikowano (edytowane)

Ten silnik to złom. Kompresja poniżej 7bar to agonia. Co pokazuje w gr93? 

Edytowane przez przem8
Opublikowano

ale co ze złom? Glowica do poprawki czy calosc

Opublikowano

grupa 93 : Engine speed 720 / Engine load 22,6 %

Opublikowano
27 minut temu, Wulkan15 napisał:

ale co ze złom? Glowica do poprawki czy calosc

Zrób próbę olejową to się dowiesz ale raczej całość. Poniżej 10bar to już kicha.

Jeśli nic więcej nie pokazuje w gr.93 to masz zepsuty czujnik, uszkodzoną wiązkę do czujnika albo rozrząd poza zakresem.

Opublikowano

Dzieki za pomoc i nakierowanie!! Temat do zamknięcia . Pomógł tez 

 Przy slkadaniu łańcucha napinacz nie byl napiety nie mial oleju i po ustawieniu na znaki skreceniu jak sie napinał to walki sie zeszly i okazalo sie ze o jeden ząb przestawiony jest. Dlatego problem byl z odpaleniem . Wałek ssący przestawilem jeden ząbek w prawo i wszystko gra. Sprężanie wynosi 12 na kazdym. Dzieki za pomoc jeszcze raz i zaangazowanie. Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...