Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Jak widzicie moją niunię na -35 i -40 ?


SoMeS

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :hi:

Co myślicie o wrzuceniu springów -35 przód i -40 tył do seryjnych amorków?

Jak to będzie stało? jak się seryjne amortyzatory z tym pogodzą?

Z góry dzięki :hi::decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi osobiście bardziej się podoba jak tył jest ciut wyżej niż przód, a jak teraz stoi???przód czy tył wyżej na serii??? jeżeli masz mocno wyeksplotowane amory to lepiej od razu wymienić kpl sprężyny i amory bo raz za robocizne zapłacisz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obowiązkowo amorki razem ze sprężynami przy takim obniżeniu - ne wydasz dwa razy na wymianę.

U mnie amorki pociągnęły nie cały miesiąc przy -35/-35, więc dałem twardsze.

Szukaj obniżenia równomiernego, ewentualnie tył lekko wyżej, inaczej będzie to wyglądało jakbyś miał non-stop pełną butlę gazu w śroku lub kilka worków ziemniaków :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja kupiłem komplet Weitec -40/-40 , zakładam pod koniec kwietnia, zobaczymy jak to będzie wyglądać :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm... robocizną to się tam nie przejmują bo znajomy mi takie rzeczy za flaszkę robi :decayed:

ale jeżeli zawieszenie było wymieniane całe praktycznie we wrześniu to powinienem jeszcze sporo na tym pojechać... :mysli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja też zamierzałem się do samych sprężyn, ale poczytałem popytałem i zacząłęm szukać kompletu, no i trafił się ten Weitec :decayed:, dzisiaj jeździłem kumpla bravo, przód -80 tył -60 i całkiem całkiem tylko na krawężniki trzeba uważać :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja też zamierzałem się do samych sprężyn, ale poczytałem popytałem i zacząłęm szukać kompletu, no i trafił się ten Weitec :decayed:, dzisiaj jeździłem kumpla bravo, przód -80 tył -60 i całkiem całkiem tylko na krawężniki trzeba uważać :naughty:

nie no w skrajności popadał nie będę :gwizdanie:

ale myślę że tak -30 / -35 przód i -30 tył będzie dobre co? :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja też myślałem 0 -35 max, no ale wyszło - 40mm :tongue4:, myślę że będzie dobrze, a te co ty proponujesz myślę że będą optymalne, ta fela prosi się o glebę, właśnie takiej szukam :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok tak więc wszystko już wiem jak będzie :> no chyba że wyjdzie -60 :polew:

a co do felgi to trafiłem dobrą okazję :gwizdanie: po sezonie pójdą do malowania w grafit z chromem :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też tak myślę ale póki co chyba się wstrzymam jeszcze z tym... doszło mi kilka niespodziewanych wydatków to raz a dwa że boje się o resztki komfortu :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no przy tym profilu każdą dziure trzeba omijać jeżeli ma być jakiś szacunek dla felunku... o krawężnikach nie wspomnę bo już z jednym miałem do czynienia :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, udało mi się założyć komplet Bilstein b8 sprint(obniżane utwardzane) + Eibach Pro Kit . Autko pięknie siadło. Jeżeli chodzi o wrażenia z jazdy są świetne, nie spodziewałem się że przy obniżonym zawieszeniu, utwardzanych amorkach i profilu opony 45mm będzie jakiś komfort, ale tu miłe zaskoczenie, jest nadzwyczaj fajnie. Ale najlepsze jest prowadzenie auta, bajka, jak po szynach, przy oponie szerokość 225, takim zestawie i napędzie quattro nie chcę się oderwać od asfaltu.

Foto zamieszczę najprawdopodobniej jutro. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, udało mi się założyć komplet Bilstein b8 sprint(obniżane utwardzane) + Eibach Pro Kit . Autko pięknie siadło. Jeżeli chodzi o wrażenia z jazdy są świetne, nie spodziewałem się że przy obniżonym zawieszeniu, utwardzanych amorkach i profilu opony 45mm będzie jakiś komfort, ale tu miłe zaskoczenie, jest nadzwyczaj fajnie. Ale najlepsze jest prowadzenie auta, bajka, jak po szynach, przy oponie szerokość 225, takim zestawie i napędzie quattro nie chcę się oderwać od asfaltu.

Foto zamieszczę najprawdopodobniej jutro. Pozdrawiam

to podeślij kolego będę wdzięczny... :good:

walnij na priv jak nie chcesz tutaj gdzie taki zestaw kupiłeś i ile Cię to wyniosło :gwizdanie: no i jaka gleba poszła :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, zamieszczam zdjęcia przed:

dscf2622o.th.jpg

Po:

obraz001z.th.jpg

Sprężyny to ten zestaw http://sklep.tuning.pl/dzial.php?d_id=77001 - Eibach pro Kit -30mm, ale siadło chyba troszkę jak -40mm (choć w opisie sprężyn jest zapis że mogą siąść do 40mm, a do tego u mnie silnik ciężki i LPG z tyłu)

Amortyzatory Bilstein B8 sprint kupione w sklepie www.rallyshop.pl

Koszt całego: 2850PLN, ale u mnie sprawa wygląda drożej bo to quattro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...