Hallow7 0 Opublikowano 5 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2021 Witam, może pomożecie. Pacjent Audi A4 B8 polift MMI 3g+ Kolega miał nieszczęście spotkać się z sarną na drodze, w wyniku czego rozbił dwie lampy ( nie wie jak ona to zrobiła ze uszkodziła tylko obie lampy i grill ). Kupił nowe lampy, wyskakiwał mu błąd poziomowania więc obstawiał że to kwestia adaptacji, bo wszystko działa normalnie ale lampy się nie poziomują przy stracie i jest błąd na Fisie. Ale chciałem mu ostatnio usunąć błąd ale okazało się że miał lampy skrętne a założył nieskrętne Niestety lamp nie może już oddać. I tutaj pytanie czy można kodowaniem VCDS zrobić tak żeby tylko działało auto poziomowanie i nie waliło błędów. Będę bardzo wdzięczny za pomysły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 5 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2021 Nie da się kodowaniem zrobić downgrade. Wiązki są inne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hallow7 0 Opublikowano 5 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2021 Czyli nie uda się zakodować żeby poziomowanie działało przy włączeniu świateł? Bo oprócz tego wszystko działa. Ewentualne błędy po prostu wywalę ze zestawu wskaźników. Czy pozostaje tylko przełożenie kabli wiązki w kostce podpinanej do lampy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 5 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2021 Napisałem wyżej. To nie jest kwestia przepięcia kabli w kostce lampy. To są dwie różne wiązki, które prowadzą do bcm i są w innych miejscach podpięte. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hallow7 0 Opublikowano 5 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2021 Nie jestem do końca pewien, skoro przeróbka ze nieskrętnych na skrętne jest możliwa to czemu nie odwrotnie. A na ta chwilę jak mogę mu wyłączyć przynajmniej informację z FIS-a "adaptive light warning". Tak żeby błędów na Fisie nie było i nie wkurzało go, wiem ze po podpięciu kompa będzie błąd pokazywało ale przynajmniej w aucie nie będzie denerwować dźwięk i informacja na Fisie. Chyba w 17-Zest.wskaźników się to wyłączało ale nie pamiętam gdzie. Jakaś podpowiedź? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 5 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2021 (edytowane) Nie napisałem, że to nie jest niemożliwe. Napisałem, że samym kodowaniem i przepięciem kabli w kostce lampy tego nie zrealizujesz. Lampy skrętne mają dodatkową żarówkę h7 do statycznego doświetlania. Już sam fakt tego, że zwykłe takowej nie posoadają będzie waliło błędem. Wiązki muszą być kompatybilne do lamp, następnie odpowiednie kodowanie. W inny sposób błędów się nie pozbędziesz. Załatw sobie schematy i działaj. Edytowane 5 Lutego 2021 przez Muskel1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hallow7 0 Opublikowano 5 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2021 Ok czyli potrzebowałbym więcej czasu do tego. A na ta chwilę jak mogę mu wyłączyć przynajmniej informację z FIS-a "adaptive light warning". Już kiedyś wyłączyłem to znajomemu ale teraz nie pamiętam jak. Ale wiem że na pewno się da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 5 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2021 (edytowane) Jeżeli dobrze pamiętam przetwornice są także inne do skrętnych. Bo to one sterują funkcją skrętu i funkcją statycznego doświetlania. Nie jest mi znane wyłączenie tego komunikatu na fisie. Raczej się tego nie da wyłączyć bo jest to komunikat dotyczący funkcji samopoziomowania a nie przepalonej żarówki. Jest to układ, który musi funkcjonować i dlatego nie da się tego obejść. Edytowane 5 Lutego 2021 przez Muskel1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 6 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2021 Lampy skretne maja inny dedykowany BCM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkapella 0 Opublikowano 24 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2022 (edytowane) Podepnę się pod temat. Auto A5 8T 3.0tdi quattro 2010r. Mianowicie. Padł mi prawy ksenon, okazało się, że z przetwornicy leci woda. Po wymianie przetwornicy na oryginalną używkę (nie wiem czy ten sam nr części, który miałem) żarnik świeci, jednak w nocy zauważyłem, że nie świeci tak jak powinien. Podjechałem blisko ściany, żeby sprawdzić i ewentualnie wyregulować wysokość i szerokość. Lewy sprawny ksenon świeci mocno, widać prawidłowo linię odcięcia. Prawy naprawiany ksenon świeci jakby skupiał cały snop światła i na murze widać koło, a nie ma linii odcięcia w ogóle. Poza tym na oko widać, że z naprawianej lampy wychodzi wiązka światła jak jakiś laser.. 1. Czy może to być wina nieodpowiedniej przetwornicy? 2. Czy może to być wina, że nie została przeprowadzona adaptacja/kodowanie? Jeśli tak, to w jaki sposób to zrobić VCDSem? 3. Czy może ktoś się spotkał z tym problemem i leży on jeszcze gdzieś indziej? Proszę o pomoc.. Edit: dolaczam zdjecie jak swieca lampy Edytowane 24 Października 2022 przez mkapella Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 24 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2022 2 godziny temu, mkapella napisał: 1. Czy może to być wina nieodpowiedniej przetwornicy? Nie. 2 godziny temu, mkapella napisał: 2. Czy może to być wina, że nie została przeprowadzona adaptacja/kodowanie? Jeśli tak, to w jaki sposób to zrobić VCDSem? Nie. Co dokladnie było robione z lampą? Piszesz, że była naprawiana. Jaki żarnik wstawiłeś? Jakiej firmy? Jesteś pewny, że prawidłowo zamocowałeś żarnik? Należy go wsadzić w otwór i lekko przekręcić zgodnie z ruchem wskazówek zegara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się