Piotr Kowalski Opublikowano 16 Lutego 2021 Opublikowano 16 Lutego 2021 Witam, interesuje mnie opinia ludzi znających silniki 2.0TFSI CPMA/CPMB lub osób które je posiadają na temat występowania wady olejowej. Czy faktycznie ona jest czy jej nie ma w samochodach wyprodukowanych na rynek Stanów Zjednoczonych? Załóżmy, że kupuję B8 z w/w silnikami z przebiegiem w przedziale od 70 tys. km do 130 tys. km i jaka jest możliwość że przy takich lub większych przebiegach w czasie późniejszej eksploatacji może dojść do spalania oleju? W internecie nie ma zbyt wiele informacji na ten temat dlatego też liczę na pomóc forumowiczów.
kixi4 Opublikowano 16 Lutego 2021 Opublikowano 16 Lutego 2021 Poszukaj juz pisalem o tym na forum. Remontowalem juz duzo silnikow cpma, cpmb, cjeb, cncd.. powyzej 160-180tys km w tych silnikach rowniez zaczyna ubywac oleju, jak nie byl dbany i jezdzil na LL to nawet wczesniej.
Piotr Kowalski Opublikowano 16 Lutego 2021 Autor Opublikowano 16 Lutego 2021 Kumam, powiedz mi tak z ciekawości zapytam bo ostatnio oglądałem właśnie na YT remont A4 B8 Tfsi srebrnej kombi. To przypadkiem nie była fura od Coobcia? Dużo kasy taki remont pochłonął?
dliwski Opublikowano 16 Kwietnia Opublikowano 16 Kwietnia W dniu 16.02.2021 o 22:44, kixi4 napisał(a): Poszukaj juz pisalem o tym na forum. Remontowalem juz duzo silnikow cpma, cpmb, cjeb, cncd.. powyzej 160-180tys km w tych silnikach rowniez zaczyna ubywac oleju, jak nie byl dbany i jezdzil na LL to nawet wczesniej. Odkopię temat szybkim pytaniem: czy branie oleju w CPMB na poziomie 400 ml na 7-8 tys. przy przebiegu 210 tys. to już powód do obaw i myślenia o remoncie czy to normalne przy tych silnikach?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się