matyss___ Opublikowano 20 Lutego 2021 Opublikowano 20 Lutego 2021 Witam.3 tyg temu zauwazylem że przy -15 st po przejechaniu 3km auto juz się rozgrzalo do 90st a po wylaczeniu zaplonu uruchamil sie wentylator..Chcialem go odpalic i nie da rady dopiero za 4tym razem.Na vcds zero bledow.Ogolnie nic sie nie dzialo po za tym ze wentylator chodził max 5 min i się wylaczal.Wczoraj zapaliła sie spreżynka ta od świec żarowych żonie.Po wyłączeniu zapłonu i odpaleniu auto jechało normalnie(podczas mrugania kontrolki żona twierdzi że auto szarpało podczas ruszania i było slabe).Dzisiaj ja sie wybrałem na testy i..Po przejechaniu około 30km auto zaczeło kopcic jak głupie co ciekawe mocniej kopcilo jak lekko dawalem gazu i puszczalem,jakby troche oslabło i po max 3 km przestało dymić i normalnie jechało..Po 30km znowu to samo..podłączyłem auto pod vcds i zero blędów..Końcówki tlumika mam czarne..przebieg 220tyś.Dym we wstecznym lusterku wyglądał na takjakby szary .takiego koloru jeszcze nie widzialem.Sprawdzilem wartosci dpfu i mam jedna pozycje okolo 20gram a druga -5 gram.Auto mam 2 miesiace
matyss___ Opublikowano 21 Lutego 2021 Autor Opublikowano 21 Lutego 2021 Dzisiaj po przejechaniu 5km znowu zaczął dymić.Plynu chlodniczego nie ubywa..Pojawił się blad 4096 - Bank 1: CMP Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28) P0016 00 [096] - Incorrect Correlation Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear ma to cos wspolnego z dymieniem i szybkim grzaniu sie silnika?
matyss___ Opublikowano 3 Marca 2021 Autor Opublikowano 3 Marca 2021 Okazalo sie że Intercooler dziurawy i dpf już na granicy swoich mozliwosci wiec wpadnie dp 3 cale z sportowym katem euro 4 , wylaczenie dpf i egr plus program..amen
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się