KorV1nex Opublikowano 6 Marca 2021 Opublikowano 6 Marca 2021 Witam posiadam a4 b7 z silnikiem alt 2.0 . mam już drugi rok. samochód brał olej około 1l/1000 km. poradziłem sobie bo zrobiłem płukankę (liquid moly). zmieniłem olej na Varvolin 5w40 z 5w30 bodajże. w każdym bądz razie zaczął brać około 1l/10k kilometrów więc całkiem ładnie. Ostatnio zacząłem zwracać uwagę na to że na biegu jałowym ma takie dziwne przedmuchy jak się dynamicznie doda gazu. jakby się zdławił a potem dopiero się zaczął wkręcać. otwieram maskę i patrzę rozwalony przewód od odmy olejowej (w załąćzniku zdjęcie) i pytanie mam na jaką odmę wymienić. pchać się w drogie czy za 100zł odma będzie okey? a najlepiej jak ktoś z was kupował to co byście polecili bo nie wiem w jakiej cenie czy lepiej ori czy można zamiennik.
KorV1nex Opublikowano 6 Marca 2021 Autor Opublikowano 6 Marca 2021 dodam że ten element też wydaje mi się też pasuje wymienić bo się dosłownie rusza a też na necie tego znaleźć nie mogę..
AndrzejK. Opublikowano 6 Marca 2021 Opublikowano 6 Marca 2021 3 godziny temu, KorV1nex napisał: bo nie wiem w jakiej cenie czy lepiej ori czy można zamiennik. Te elementy kupuje się oryginalne jak chcesz mieć dobrze, inna sprawa,że tanio nie jest, ale zakładanie zamiennika to zły pomysł, bo nie trzyma parametrów. 3 godziny temu, KorV1nex napisał: dodam że ten element też wydaje mi się też pasuje wymienić bo się dosłownie rusza a też na necie tego znaleźć nie mogę.. Ma być sztywny/szczelny, występuje z "kawałkiem" dolotu jako część zamienna. Gdzieś czytałem,że niektórzy próbowali to czymś lepić z różnym skutkiem zresztą. Może na chwilę pomogło,a nie o to chodzi chyba.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się