Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z przepustnicą


marszal

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie moi mili. Po przekopaniu forum i wielu, wielu próbach poddałem się.

Mam problem z błedem czujniki g188. Objawia się to spadkiem mocy oraz zapaleniem się kontrolki EPC i ESP. Dzieje sie to przy gwałtownym wdepnięcieciu pedału gazu lub przy redukcji.

Na dzień dzisiejszy to co zrobiłem.

Czyszczenie przepustnicy wygladała jak nowa. Adaptacja i dalej to samo.

Kupno nowej przepustnicy, która została zamontowana i również zaadaptowana. Wszystko było ok lecz po około 1200 km znów zaświeciły się kontrolki i brak mocy. 

Obroty nie falują, wtyczka i piny ok. Co może być nie tak. Kurczę trochę się zdenerwowałem, bo nowa przepustnica i jakoś coś nie działa

Tak BTW numer błedy to 17579 p1171

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.03.2021 o 20:01, marszal napisał:

Witajcie moi mili. Po przekopaniu forum i wielu, wielu próbach poddałem się.

Mam problem z błedem czujniki g188. Objawia się to spadkiem mocy oraz zapaleniem się kontrolki EPC i ESP. Dzieje sie to przy gwałtownym wdepnięcieciu pedału gazu lub przy redukcji.

Na dzień dzisiejszy to co zrobiłem.

Czyszczenie przepustnicy wygladała jak nowa. Adaptacja i dalej to samo.

Kupno nowej przepustnicy, która została zamontowana i również zaadaptowana. Wszystko było ok lecz po około 1200 km znów zaświeciły się kontrolki i brak mocy. 

Obroty nie falują, wtyczka i piny ok. Co może być nie tak. Kurczę trochę się zdenerwowałem, bo nowa przepustnica i jakoś coś nie działa

Tak BTW numer błedy to 17579 p1171

 

 

 

 

 

Kasowanie błędów pomaga chociaż na jakiś czas?

Rzadko się to zdarza, ale nowa przepustnica też może być popsuta, choć nie sądzę aby tak się działo, jednak nie należy tego wykluczyć.

Przyjrzałbym się blokom pomiarowym odnośnie przepustnicy, no i pedał bym sprawdził bo to jednak współgra i sprawdziłbym okablowanie na początek, szczególnie kostkę/i.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli kupiłeś jakiś najtańszy to może tak być że i nowy padł, spróbuj go rozebrać i zerknąć na niego, styki 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wykluczone że druga przepustnica też nie jest w 100% sprawna. Miałem analogiczną sytuację, jak mocniej deptałem to zapalało się EPC i ESP, i silnik tracił moc. Kupiłem przepustnice na jednej z grup na fb i mam spokój, a swoją starą przepustnicę planuje wysłać do g-m-s.com.pl na regenerację i zostawić sobie jako awaryjną. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...