Mk-Mateusz Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Witam. W VP44 na pompach ustawiamy kat wtrysku w granicach 47-53, ideał 49...tak tez ustawiłem w sowim poprzednim 1Z. W AJM mialem kat wachajacy sie około 1.1 w ostatnim polu w grupie 004 na rozgrzanym silniku. W VP łatwo było trafic w sedno, dzis ustawiajac mimo ze regulacja jest prostsza trudniej jest trafic... Mozecie napisac cos wiecej o celowaniu w 'zero', jakie to sa roznice itp i jaka torancja zeby powiedziec ze jest idealny, bo zauwazyłem ze nie jest tak łatwo trafic w zero i chciałbym poznac Wasze opinie na temat ustawiania kata synchronizacji...
marewel Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 W silnikach z napinaczem hydro nie widzialem jeszcze idelanego 0 i zeby stal w miejscu.
Mk-Mateusz Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2009 eh:P szkoda ze nie mialem tej info wczesniej, probowałem celowac w zero wielokrotnie i wyniku pracy uzyskałem kat taki ze w wiekszosci jest samo zero ale co jakis czas wskakuje -0.6 I teraz pytanie, lepiej miec na + czy na minus, czy nie robi to roznicy..........????
iwadrian Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 eh:P szkoda ze nie mialem tej info wczesniej, probowałem celowac w zero wielokrotnie i wyniku pracy uzyskałem kat taki ze w wiekszosci jest samo zero ale co jakis czas wskakuje -0.6 I teraz pytanie, lepiej miec na + czy na minus, czy nie robi to roznicy..........???? mam dokładnie tak samo jak ty czasem jak sprawdzam wskakuje sporadycznie na -06 a innym razem stoi na 0 jak byk.
voytek80 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 to ja mam pytanko , u mnie synchro dochodzi do +2.7 żeby dojść do zera to kręcić w prawo czy w lewo po co mam tracić czas zabieg robić na ciepłym czy na zimnym silniku?
Mk-Mateusz Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2009 zagrzej silnik... chyba w prawo sie zmniejsza a w lewo zwieksza... ale to nie wazne, jak rozbierzesz to zobaczysz sam...
voytek80 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 no to ja już po , udało mi się ustawić na 0.0 czasami wskakuje na -0.3 , postanowiłem zrobić małe foto story z zabiegu http://www.a4-klub.pl/smf/b5_ajm_ustawianie_kata_synchronizacji_w_pd_foto_story-t74986.0.html teraz przy zapalaniu samochodu silnik jakby bardziej się trząsł , ale tylko przez chwilkę, mam nadzieję że tak ma być i jest to normalne z tym trzęsieniem to trochę przesadziłem bardziej sobie wmówiłem wszystko jest ok.
Musashi Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 - wahania kata o 0,6 sa spowodowane praca napinacza, nie ma w tym nic nie pokojacego. - w miare zuzycia paska oraz napinacza kat synchronizacji bedzie sie zmienial w kierunku +. dlatego warto miec ustawione przy nowym pasku na 0,0st. - w zakresie do -3/+3 nie ma tragedii, silnik powinien pracowac idealnie. o ile pozostale elementy sa spawne. - u moim AVF, przed wymiana rozrzadu mialem kat +2,8 do +3,4, silnik palil od strzala, oraz posiadal wlasciwa moc.
marewel Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Z moich obserwacji wiem ze przy napinaczu mechanicznym synchronizacja tak nie skacze.
iwadrian Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Tak jak Musashi pisze skoki +/ - 06 to jest nic aby się w normie mieścił i nie ma co szukać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się