Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Ustawienie IDEALNEGO (0) kąta synchronizacji w PD


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

W VP44 na pompach ustawiamy kat wtrysku w granicach 47-53, ideał 49...tak tez ustawiłem w sowim poprzednim 1Z.

W AJM mialem kat wachajacy sie około 1.1 w ostatnim polu w grupie 004 na rozgrzanym silniku.

W VP łatwo było trafic w sedno, dzis ustawiajac mimo ze regulacja jest prostsza trudniej jest trafic...

Mozecie napisac cos wiecej o celowaniu w 'zero', jakie to sa roznice itp i jaka torancja zeby powiedziec ze jest idealny, bo zauwazyłem ze nie jest tak łatwo trafic w zero i chciałbym poznac Wasze opinie na temat ustawiania kata synchronizacji...

Opublikowano

W silnikach z napinaczem hydro nie widzialem jeszcze idelanego 0 i zeby stal w miejscu.

Opublikowano

eh:P szkoda ze nie mialem tej info wczesniej, probowałem celowac w zero wielokrotnie i wyniku pracy uzyskałem kat taki ze w wiekszosci jest samo zero ale co jakis czas wskakuje -0.6

I teraz pytanie, lepiej miec na + czy na minus, czy nie robi to roznicy..........????

Opublikowano

eh:P szkoda ze nie mialem tej info wczesniej, probowałem celowac w zero wielokrotnie i wyniku pracy uzyskałem kat taki ze w wiekszosci jest samo zero ale co jakis czas wskakuje -0.6

I teraz pytanie, lepiej miec na + czy na minus, czy nie robi to roznicy..........????

mam dokładnie tak samo jak ty :wink4: czasem jak sprawdzam wskakuje sporadycznie na -06 a innym razem stoi na 0 jak byk.
Opublikowano

to ja mam pytanko , u mnie synchro dochodzi do +2.7 żeby dojść do zera to kręcić w prawo czy w lewo

po co mam tracić czas

zabieg robić na ciepłym czy na zimnym silniku?

Opublikowano

zagrzej silnik... chyba w prawo sie zmniejsza a w lewo zwieksza... ale to nie wazne, jak rozbierzesz to zobaczysz sam...

Opublikowano

no to ja już po , udało mi się ustawić na 0.0 czasami wskakuje na -0.3 , postanowiłem zrobić małe foto story z zabiegu

http://www.a4-klub.pl/smf/b5_ajm_ustawianie_kata_synchronizacji_w_pd_foto_story-t74986.0.html

teraz przy zapalaniu samochodu silnik jakby bardziej się trząsł , ale tylko przez chwilkę, mam nadzieję że tak ma być i jest to normalne

z tym trzęsieniem to trochę przesadziłem bardziej sobie wmówiłem wszystko jest ok. :decayed:

Opublikowano

- wahania kata o 0,6 sa spowodowane praca napinacza, nie ma w tym nic nie pokojacego.

- w miare zuzycia paska oraz napinacza kat synchronizacji bedzie sie zmienial w kierunku +. dlatego warto miec ustawione przy nowym pasku na 0,0st.

- w zakresie do -3/+3 nie ma tragedii, silnik powinien pracowac idealnie. o ile pozostale elementy sa spawne.

- u moim AVF, przed wymiana rozrzadu mialem kat +2,8 do +3,4, silnik palil od strzala, oraz posiadal wlasciwa moc.

Opublikowano

Z moich obserwacji wiem ze przy napinaczu mechanicznym synchronizacja tak nie skacze.

Opublikowano

Tak jak Musashi pisze skoki +/ - 06 to jest nic aby się w normie mieścił i nie ma co szukać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...