Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana uszczelniaczy zaworowych BEX


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,borykam się z problemem biało niebieskawego dymu po odpaleniu rano zimnego silnika, diagnoza padła na uszczelniacze zaworowe.

 

Ma ktoś jakieś doświadczenie w tym temacie, opcje są dwie: pierwsza to zrzucamy całą górę wraz z głowicą i wtedy wymiana uszczelniaczy, uszczelki pod głowicą itd , druga opcja to wymiana uszczelniaczy bez ściągania głowicy.

 

Czy jest ktoś w stanie mi to zrobić w okolicach Koła - Konina WLKP ?

Opublikowano

Wymiana uszczelniaczy bez sciagania glowicy to podcieranie d*py szklem. Problem powroci bardzo szybko ze wzgledu na wypracowane prowadnice zaworowe.

Chcesz to zrobic porzadnie to rwij czapke, zrob prowadnice, uszczelniacze, niezbedna obrobke glowicy i wkladasz spowrotem, a najlepiej zmienic glowice na euro3 i dopiero poddac ja regeneracji.

Opublikowano
6 minut temu, DivaynEays napisał:

Wymiana uszczelniaczy bez sciagania glowicy to podcieranie d*py szklem. Problem powroci bardzo szybko ze wzgledu na wypracowane prowadnice zaworowe.

Chcesz to zrobic porzadnie to rwij czapke, zrob prowadnice, uszczelniacze, niezbedna obrobke glowicy i wkladasz spowrotem, a najlepiej zmienic glowice na euro3 i dopiero poddac ja regeneracji.

Dzięki za konkretną odpowiedź, problem jest że nie ma kto mi tego dobrze zrobić ☹️ A potrzeba sprawnego auta jest . 

Opublikowano
1 godzinę temu, DivaynEays napisał:

Wymiana uszczelniaczy bez sciagania glowicy to podcieranie d*py szklem. Problem powroci bardzo szybko ze wzgledu na wypracowane prowadnice zaworowe.

Chcesz to zrobic porzadnie to rwij czapke, zrob prowadnice, uszczelniacze, niezbedna obrobke glowicy i wkladasz spowrotem, a najlepiej zmienic glowice na euro3 i dopiero poddac ja regeneracji.

@DivaynEaysCo masz na myśli mówiąc Głowica Euro3?

Opublikowano
4 godziny temu, dayd_4 napisał:

@DivaynEaysCo masz na myśli mówiąc Głowica Euro3?

Glowice bez wejscia na zawor combi, w przeciwienstwie do euro4 nie pekaja same z siebie ;) w razie czego moge zalatwic taka glowice.

Opublikowano
6 godzin temu, szydlos007 napisał:

Dzięki za konkretną odpowiedź, problem jest że nie ma kto mi tego dobrze zrobić ☹️ A potrzeba sprawnego auta jest . 

zapraszam ogarne :D 

Opublikowano
W dniu 16.03.2021 o 21:48, DivaynEays napisał:

Glowice bez wejscia na zawor combi, w przeciwienstwie do euro4 nie pekaja same z siebie ;) w razie czego moge zalatwic taka glowice.

Witam,
Odgrzewam kotleta, ale dwa dni temu zdjąłem głowice i mam walniętą w dwóch miejscach na 2 cylindrze..
Gadałem ze znajomym co mi to robi i mówił mi że to już 4 głowica którą zdejmuje i miały dokładnie w tym samym miejscu pęknięcia.
Powiedz mi co trzeba potem zmienić żeby taką głowice wsadzić? tzn czy trzeba coś zmieniać. Z jakich silników te głowice o których piszesz?
U mnie w bexie awaria.

Opublikowano
13 godzin temu, PawełB6 napisał:

Witam,
Odgrzewam kotleta, ale dwa dni temu zdjąłem głowice i mam walniętą w dwóch miejscach na 2 cylindrze..
Gadałem ze znajomym co mi to robi i mówił mi że to już 4 głowica którą zdejmuje i miały dokładnie w tym samym miejscu pęknięcia.
Powiedz mi co trzeba potem zmienić żeby taką głowice wsadzić? tzn czy trzeba coś zmieniać. Z jakich silników te głowice o których piszesz?
U mnie w bexie awaria.

Tylko SAI do wywalenia, reszta siada p&p, a z silnikow roznych bo jest ich masa, z ktorych to pasuje. W razie czego zapraszam PW ogarniemy temat.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...