Don Andre Opublikowano 2 Kwietnia 2021 Opublikowano 2 Kwietnia 2021 Mam problem z a4b6 1.9tdi. Wygląda to tak: po przejechaniu 10-15km zaczyna szarpać silnikiem. Wygląda to tak,jakby w benzyniaku odpinać i zapinać zasilanie cewki zapłonowej z różną częstotliwością. Raz jest to dwa-trzy szarpnięcia a innym razem kilkanaście. Objaw ustępuje po wysprzęgleniu,silnik nie gaśnie,nie przerywa. Po takiej akcji można jeździć do woli bez szarpnięć. Czasem jest to delikatne szarpnięcie innym razem seria mocnych szarpnięć. Auto pali bez problemów na zimnym i na ciepłym,nie kopci,zużycie paliwa w normie,temperatura silnika w normie. Ktoś miał takie akcje? Co powoduje te szarpnięcia? Teleporady u kilku znajomych mechaników kończyły się stwierdzeniem-to może być 1500 powodów,jak się urwie to dowiemy się...
Lu-Gi Opublikowano 4 Kwietnia 2021 Opublikowano 4 Kwietnia 2021 Nagraj filmik. Podłącz kompa. Po doginaj piny na listwie wtrysków. I tak by można wymieniać i wymieniać.
Don Andre Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Komputer nic nie pokazuje. Do koncertu dołączył asr. Zaświeca kontrolka i wtedy połowa "garów" robi sobie wolne. Wyłączam i odpalam silnik i jest ok.
Lu-Gi Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Opublikowano 5 Kwietnia 2021 (edytowane) To masz pewnie od wtrysków. Pokaż logi 13+18+23 w momencie jak jest dobrze i w momencie jak świeci się ASR. Edytowane 5 Kwietnia 2021 przez Lu-Gi
Lolik561 Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Ja mam podobnie tylko że mi to już w ogóle zaczyna wariować typu obroty skaczą a z tyłu czarny dym i zaczęła mrugać kontrolka od świec żarowych a komputer pokazał takie oto błędy. Napisałem też obszerny temat tutaj
Pieterb Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Opublikowano 5 Kwietnia 2021 (edytowane) Godzinę temu, Lolik561 napisał: Ja mam podobnie no tylko Ty masz zupełnie inny silnik Edytowane 5 Kwietnia 2021 przez Pieterb
Don Andre Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Znaczy się,trzeba szykować grubą kasę na remont wtrysków...dobrze rozumię? Całkiem zielony z mechaniki nie jestem ale jednak logi i te inne rzeczy to dla mnie totalna abstrakcja...
Lu-Gi Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Na razie to potrzeba dobrej diagnostyki a potem możesz myśleć dalej. Na poczatek wystarczy że wejdziesz w sterownik silnika i zobaczysz jakie są błędy bo po zaświeceniu się ASR zapisało się coś na pewno.
JezJerzy80 Opublikowano 8 Kwietnia 2021 Opublikowano 8 Kwietnia 2021 Cześć podłączę się do tematu bo mam problem ze swoją audiczką. Przed wizytą u mechanika miałem problem z szarpaniem auta i bardzo mocno kopcił, po podłączeniu do komputera wyszło, że egr do wymiany, zostawiłem auto u mechanika i jeszcze poprosiłem, że jak już będzie grzebał to żeby sprawdził dpf i przepustnicę. Odebrałem autko i wszystko pięknie chodzi, ale tak po 3 miesiącach problem powrócił i tym razem nie pokazuje żadnego błędu. Auto kopci na siwo, a szarpanie nie jest tak mocne jak wcześniej ale nadal jest
Don Andre Opublikowano 8 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2021 Zakończe temat opisem awarii,diagnostyki i naprawy. Ostatnie tchnienie andzia wydała we wtorek.zaświeciło wszystko,gar wyłączył się,koniec jazdy. Macher,komp...diagnoza: zawór wtryskiwacza,uszkodzenie mechaniczne,stałe. Przypuszczalnie umarł wtrysk,bardziej realne-kostka elektryczna na listwie.No ale ten macher bał się podjąć naprawy. A bo to trzeba silnik w dół bo listwa nie wyjdzie,bo to dużo roboty...laweta i myk do powiatowego speca od VAG. Naprawa-na szczescie elektryka,bez wyciągania listwy,wszystkie cztery gary zajęła 4 godz i kosztowała 200zł. Auto hula jak wsciekłe.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się