1szewczi90 Opublikowano 2 Kwietnia 2021 Opublikowano 2 Kwietnia 2021 Witam, moze znacie sie skąd te zapocenia pochodzą? To cos poważniejszego?
ElectricShock Opublikowano 2 Kwietnia 2021 Opublikowano 2 Kwietnia 2021 Wygląda to na zużytą uszczelkę pokrywy zaworów 06B103483L. Z tyłu, obok czujnika położenia wałka rozrządu jest widoczne duże zalanie, ale nie koniecznie nadajnik impulsów jest z tym związany. Z tyłu pokrywy jest odma, na łączeniu której często dochodzi do powstawania nieszczelności lub erozji gumy z powodu gromadzenia się oparów oleju i wody (szlam).
1szewczi90 Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2021 8 godzin temu, ElectricShock napisał: Wygląda to na zużytą uszczelkę pokrywy zaworów 06B103483L. Z tyłu, obok czujnika położenia wałka rozrządu jest widoczne duże zalanie, ale nie koniecznie nadajnik impulsów jest z tym związany. Z tyłu pokrywy jest odma, na łączeniu której często dochodzi do powstawania nieszczelności lub erozji gumy z powodu gromadzenia się oparów oleju i wody (szlam). Dzięki za odpowiedź. A to może mieć związek z takim dymkiem bezbarwnym z wydechu? Jak by taka para po wejsciu na obroty i niezbyt przyjemny zapach.
RaaZZ Opublikowano 4 Kwietnia 2021 Opublikowano 4 Kwietnia 2021 Mialem tak samo ale po wymianie uszczelki pokrywy zaworów problem z zapoceniem wrócił.
W.W. Opublikowano 16 Maja 2021 Opublikowano 16 Maja 2021 Hej! Na drugiej fotce z przegubem półosi przy skrzyni,jeśli jest jakiś wyciek to minimalny.Dopuszczalny luz poprzeczny na tzw. flanszy to 0,5 do 1,0 mm ale jak większy wtedy to wyraźnie wycieka i trzeba wymienić szybko uszczelniacz półosi (simmering).Potrafi wydmuchać nawet 0,7 litra oleju SAE 75W90 (syntetyk 2.25L w skrzyni,olej G 052 911A) w skrzyni GBK.Po wymianie simmeringu na nowy "ori" nie ma oznak pocenia. Co do minimalnego pocenia w okolicy pokrywy zaworów to zauważyłem,że niemal wszystkie ALZ mają to właśnie,ale to nie jest widocznie problemem.Inne wycieki oleju silnikowego np wskutek nieszczelności prowadnicy ("lejka") bagnetu,odmy (pęknięcia elementu) wymagają szybszego działania.Poza tym jak to jedyne problemy,to "lać benzynę i jeździć".W tym silniku jeszcze musi działać sprawnie tzw "eżektor"(plastikowy element widoczny po otwarciu maski) i gumowe "kolanko" w kształcie cyferki "7".Jeśli sparciała,zmiękła (miała prawo) i się kurczy przy włączonym silniku, wymienić.THX.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się