Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Tryb awaryjny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,
na początku uprzedzam, że szukałem i szukam dalej, ale nie znalazłem odpowiedzi na swoje pytanie.

Otóż taki problem:
cały czas świeci mi się kontrolka ESP, check engine i mruga kontrolka od świec, a samochód jedzie jakby mu się nie chciało. Problem występuje nawet przy samym zapłonie, niezależnie czy silnik jest rozgrzany, czy zimny. Teraz wypiąłem całkowicie czujnik, bo światła stopu świeciły się cały czas, nawet jak nie było kluczyków w stacyjce.

Odwiedziłem mechanika, podpiął pod komputer, wyskoczył jeden błąd (nie mam kodu) od czujnika pedału hamulca. Wymienił czujnik dwukrotnie (zamówił 2 w razie gdyby jeden okazał się feralny) i nie pomogło. Rozłożył ręce i mówi żeby szukać elektryka. 

Jutro spróbuję jeszcze przeczyścić styki od sterownika pompy ABS, ale ABS się nie świeci, więc wątpię że pomoże.

 

Od siebie dodam jeszcze, że miałem problem z tylną prawą lampą, bo musiałem lutować kabel od kierunkowskazu. Ostatnio urwałem też nadkole prawy przód i może nawaliło się tam do środka błota, wody. Tylko nie wiem, czy może to mieć jakikolwiek związek ze sprawą.
Żona ostatnio również zalała paliwo na jakiejś stacji niepewnego pochodzenia.
Jeśli chodzi zaś o same świece to nie wiem, czy były w ogóle wymieniane od nowości (obecnie 360 tys. przebiegu).
Niedawno wymieniałem też wałek rozrządu.

Edytowane przez szym600
Opublikowano

W 2.0 TDI częstą przyczyną tych objawów była wiązka pompowtryskiwaczy paliwa :kwasny:

 

Opublikowano

Jeżeli chodzi o czujnik STOP to najlepiej sprawuje się oryginał 1C0945511ARDW. Zamienniki nie zawsze chcą działać. 

Opublikowano
9 minut temu, nowak5552 napisał:

W 2.0 TDI częstą przyczyną tych objawów była wiązka pompowtryskiwaczy paliwa :kwasny:

 

Kuna się raczej do tego nie dobrała. Możliwe jest żeby wiązka uszkodziła się sama z siebie?

 

8 minut temu, nowak5552 napisał:

Jeżeli chodzi o czujnik STOP to najlepiej sprawuje się oryginał 1C0945511ARDW. Zamienniki nie zawsze chcą działać. 

Chyba ASO zakładał. Wątpię żeby szukał zamiennika, jak to z 50 zł w ASO kosztuje, ale zapytam jeszcze.

Opublikowano

Wiązka pod pokrywą zaworów tam często rozginały się piny w kostkach od pompowtryskiwaczy. 

Auto chodzi równo, czy czuć że nie domaga?

Opublikowano
2 minuty temu, nowak5552 napisał:

Wiązka pod pokrywą zaworów tam często rozginały się piny w kostkach od pompowtryskiwaczy. 

Auto chodzi równo, czy czuć że nie domaga?

Podczas jazdy w miarę równo chodzi, do 2 tys. obrotów jeszcze nawet jakoś idzie. Natomiast przy gaszeniu samochodu czuć, że dość mocno nim szarpie. Wcześniej tego problemu nie było.

Opublikowano
32 minuty temu, szym600 napisał:

Podczas jazdy w miarę równo chodzi, do 2 tys. obrotów jeszcze nawet jakoś idzie. Natomiast przy gaszeniu samochodu czuć, że dość mocno nim szarpie. Wcześniej tego problemu nie było.

Masz możliwość odczytania kodów błędów?

Opublikowano
22 godziny temu, nowak5552 napisał:

Masz możliwość odczytania kodów błędów?

Niestety sam nie mam takiej możliwości, ale dzwoniłem do mecha i pytałem o błędy. Powiedział, że jedynym błędem był błąd czujnika automatu stopu. Mówił też, że nie zakładał czujnika ASO, tylko jakiś droższy zamiennik, ale nigdy nie miał z nim problemów (zakładał i po wymianie wszystko było ok)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...