perlacco 0 Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 Panowie:nie bluzgać mnie od razu bo szukaczka byla uruchomiana - niestety wszystkie tematy dotycza odwrotnego problemu niz u mnie. Cholera - a jeszcze wczoraj chwalilem moje OOOO w innym poscie (ze bezproblemowa jak dotad itp itd):) Dzis podczas jazdy w korkach temperatura pierwszy raz sięgnęła 110 stopni i włączył sie brzęczyk (3 razy) oraz zaczeła migać kontrolka od wysokiej temperatury silnika. Stanąłem, poczekałem pare minut i sprawdziłem płyn - stan idealny taki jak był! Moje podejrzenie padło na termostat ale nie bardzo sie na tym znam wiec pytam Was:co jeszcze może być przyczyną? i czy np uszkodzenie termostatu wyjdzie na VAG-u? Z góry dzięki za info [ Komentarz dodany przez: wiki: 31-03-2007, 00:33 ] a to to co ! inny problem niż u ciebie http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=8778 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon 0 Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 Raczej nie wyjdzie...Włączył Ci się dodatkowy went.?Bo jak dla mnie to są dwa ślady: termostat nie otwarł na chłodnicę lub otwarł nie do końca i jeszcze nie załączył się elektryczny went. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
perlacco 0 Opublikowano 31 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 wiki: problem podobny ale inny silnik :biggrin: a ja szukałem [1.6 ADP] ale nic to Dzis byłem u mechanika i diagnoza następująca: -termostat dobry ale do wymiany sprzęgło wiskotyczne - zamówiłem juz - koszt ok 300zl. A tak przy okazji: przy ilu stopniach powinien się włączyć ten drugi wentylator? Pytam bo byłem dziś w trzech warsztatach i zdania są podzielon: 1)że wogóle sie nie włączy bez klimy,2)ze włącza się przy 100stopniach, 3)że włącza sie przy 120 stopniach :eek: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrog 1 Opublikowano 31 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 Raczej odpowiedż nr 1 jest dobra. Chociaz Golf III 1.9Tdi bez klimy ma 2 wentylatory. Pytanie do użytkoników A4 bez klimy czy macie 2 wentylatory? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bialy4 0 Opublikowano 31 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 Ja nie mam klimy i mam tylko jeden wentylator na wisko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanlej 0 Opublikowano 31 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 Pytanie do użytkoników A4 bez klimy czy macie 2 wentylatory? no jeden co sie kreci cały czas i drugi troszke mniejszy ale nie właczył sie jeszcze:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrog 1 Opublikowano 31 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 bialy4 dziękuje za szybka odppowiedz. Czyli drugi wentylator w silnikach bezynowych jest tylko do klimy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanlej 0 Opublikowano 31 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 w silnikach bezynowych jest tylko do klimy.hmmmmmmm to do czego mi ten drugi wentyl????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrog 1 Opublikowano 31 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 stanlej mam rozumiec, że nie masz klimy a mimo to masz 2 wentylatory? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiki 2 Opublikowano 31 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 problem podobny ale inny silnik a ja szukałem [1.6 ADP] w tej kwesti to obojętne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanlej 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 stanlej mam rozumiec, że nie masz klimy a mimo to masz 2 wentylatory? tak jeden kreci sie cały czas po lewej a drugi nieruchomy po prawej:) a klimy nie posiadam:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrog 1 Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 To juz nic nie rozumiem kolega biały4 ma silnik 1.8 bez klimy i 1 wentylator, a kolega stanlej 1.6 bez klimy i 2 wentylatory. O co chodzi z tymi wentylatorami Do tej pory myślałem że drugi wentylator jest do klimy lub ewentualnie przy dużej pojemności silnika. :confused: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanlej 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 moge cyknac fote i ja ci pokazac:) tutaj na forum, mam silnik 1.6 i dwa wentyle bo to ze mam klime to jest raczej niemozliwe??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek75 0 Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 ja mam 1.8 i jeden wentylator,na ten drugi miejsce jest ale zabudowane. ja przy wymianie rozrządu wymieniłem pompę,termostat,płyn.co sie okazało;w czasie jazdy slicznie trzyma temp ok.89st ; jak stoje dłuzej w korku i nagrzeje sie pełny obieg wzrasta temp do ok.100st-105st. i stoi.Nic nie pika,nie zapalaja sie kontrolki itd. wisko sprawdzałem w/g instr. z forum i niby ok,ale może nie wyrabia sie juz tak,jak powinno? co wy na to? czy moze ktos tez tak ma? pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
perlacco 0 Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Panowie - dziś odebrałem auto z warsztatu - niestety zajeło to 2 dni i nie obyło się bez problemów. -tak jak napisałem wyżej diagnoza mechanika brzmiała "wisko do wymiany" wiec zamówiłem, auto dałem do warsztatu, panowie wisko wymienili (rozbierając przy tym pół OOOO:(:() - odebrałem auto we wtorek po południu i po przejechaniu 2 km temp wskazywała 115 stopni :eek: :eek: wiec wróciłem do warszatu i zostawiłem auto na kolejny dzień (było już późno) i poprosiłem, żeby teraz zgodnie z moją pierwszą sugestią sprawdzono termostat. Dzis w południe dzwoni i mechanik i mówi, że po wymianie termostatu auto dalej się grzeje wiec po przeczytaniu lektury forum na temat fabrycznie wadliwych termostatów poleciłem ponowną wymianę na inny egzemplarz. po tej operacji auto śmiga pięknie - temperatura stabilna (na zegarze wskazówka minimalnie wychylona poza 90st - przed wymianą była idealnie na 90 ale myśle, że to kwestia parametrów termostatu) Podsumuwując - mam wrażenie, że nie potrzebnie wymieniono mi wisko bo prawdopodobnie winą był wadliwy termostat - czy można jakoś sprawdzić wisko wyjęte z auta? pytam bo nie uśmiecha mi się płacić za niepotrzebną wymianę? (mam uregulować należność dopiero po dokładnym sprawdzeniu czy wszystko jest OK) Aha - temp na 49 kanale klimatronika oscyluje w okolicach 94-101 stopni - żałuje bo nigdy nie sprawdzałem wczesniej jak to było na starym termostacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiki 2 Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 jeśli na wisko nie ma wycieków i nie hałasuje podczas pracy oraz brak luzów osiowych i poprzecznych to jest OK nic innego nie sprawdzisz, temp. teraz masz taka samą jak u mnie, ja też jestem po wymianie termostatu na ori i mam pomiędzy 98-101 na 49 kanale, a na Vagu 93-94,5 C - i to wszystko z uszkodzonym wisko, to wisko za piwko moge wziąć jak nie ma objawów które wymieniłem na początku swoją drogą to ci fachowcy z warsztatu naciągnli cię trochę na zbędną robotę i kasę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
perlacco 0 Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2007 witam - pozno odpowiadam bo dopiero dzis mam dostep do netu:( WIKI - wisko nie hałasowało, nie było wycieków a jednak trzech różnych mechaników stwierdziło, że to wadliwe wisko (ja ich nic nie naprowadzałem - po prostu przyjeżdzałem i mówiłem, że się grzeje) - wiec jak to wytłumaczyć??? na szczęście autko od tamtej pory pięknie śmiga - a i cena za wszystko w końcu nie okazała się tak wysoka:):) przy okazji OOOO dostała wymianę płynu i płukanie układu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiki 2 Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2007 u mnie przed i po wymianie wiska temp. cieczy mam taką samą, u mnie objawami wiska były ogromne poprzeczne luzy i głośna praca przy nabieraniu obrotów i zwalnianiu do zera smigła temp. masz identyczną jak u mnie tylko u mnie na budziku stoi idealnie w pionie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
perlacco 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2007 u mnie wychyliła się tylko raz "poza pion" podczas pierwszego uruchomienia po wymianie termostatu. i od tamtej pory zawsze po nagrzaniu "stoi nieruchomo na 90 stopniach" i ani drgnie :biggrin: :biggrin: :biggrin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi