Ramzes Dusseldorf Opublikowano 27 Kwietnia 2021 Opublikowano 27 Kwietnia 2021 (edytowane) Witam w aucie a4 b6 1.8t bfb mam założony centralny fmic 550x180x65 wtryski 320cc te od BEX, oraz program ktory był robiony przed załozeniem tego wszystkiego. Teraz rownież będę regenrował turbine i myślę czy nie zrobić hybrydy, tylko że posiadam oryginalny Katalizator i czy po tym wszystkim jak zestroje auto, jak do tego ma się oryginalny katalizator. Czy jest jakiś limit mocy dla niego? Czy po prostu osiągi będą słabsze, jak to sie ma do Siebie. turbo musze zrobic tak czy siak z racji takiej ze gdy odpuszczam gaz bardzo glosno slychac metaliczny dzwiek klapki w turbinie i slychac to juz od 30tys km, przy czym auto dopiero zaczyna sie zbierac od 3-3.5tys obrotow. Kolejne pytanie czy polecacie firme ktora przeprowadzi regeneracji turbiny i jest z okolic Śląska oraz kogos kto zestroi samochod. pozdrawiam Edytowane 27 Kwietnia 2021 przez Ramzes Dusseldorf
ELLIOTT Opublikowano 11 Maja 2021 Opublikowano 11 Maja 2021 Ori kat ogranicza lekko spool turbiny oraz wyższe jest egt. Jak katalizator drożny, przy hybrydzie powinno 240KM wyjść. Testowane u siebie na aucie. 1
przem8 Opublikowano 11 Maja 2021 Opublikowano 11 Maja 2021 Na wtryskach z bexa realne 220 więc kat nie będzie przeszkadzać, o ile jest drożny. 1
Ramzes Dusseldorf Opublikowano 14 Maja 2021 Autor Opublikowano 14 Maja 2021 W dniu 11.05.2021 o 03:22, ELLIOTT napisał: Ori kat ogranicza lekko spool turbiny oraz wyższe jest egt. Jak katalizator drożny, przy hybrydzie powinno 240KM wyjść. Testowane u siebie na aucie. U kogo robiles turbo?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się