Soolider123 Opublikowano 5 Maja 2021 Opublikowano 5 Maja 2021 Witam, rok temu wymieniłem rozrzad kompletny, slizgi z napinaczami w a6 c6 3.0 tdi BMK. Problem jest taki że na zimnym silniku go nie słychać nawet jak stoi 3-4 dni a po jeździe gdy zostawię go na godzinę, dwie odzywa się na 1-2 sekundy... Olej jaki leje to Shell 5w30... A zrobiłem przez rok 40 tysiecy km, olej wymieniam co 10-11 tysiecy km... W czym jest problem? Tak ma być? Nie była wymieniana pompa oleju, to ona może powodować takie zachowanie rozrzadu? Strasznie mnie denerwuje te grzechotanie a nie będę co 40 tyś km płacił 6500 za wymianę rozrzadu... Dzieki za pomoc..
Dev Opublikowano 5 Maja 2021 Opublikowano 5 Maja 2021 dziwne troche, powinien grzechotac tez po odpaleniu na zimnym
Soolider123 Opublikowano 5 Maja 2021 Autor Opublikowano 5 Maja 2021 2 minuty temu, Dev napisał: dziwne troche, powinien grzechotac tez po odpaleniu na zimnym No właśnie o to chodzi że nic, teraz stał przez majówkę od piątku i odpaliłem go we wtorek po południu i nic... nie wiem co juz tym zrobić, przez ten samochód juz prawie osiwiałem... Po nocy tak samo, odpale rano i nic... Przyjade do pracy na 7 pojde na przerwie o 10 go odpalić no i jest grzechot...
Dev Opublikowano 5 Maja 2021 Opublikowano 5 Maja 2021 1 minutę temu, Soolider123 napisał: No właśnie o to chodzi że nic, teraz stał przez majówkę od piątku i odpaliłem go we wtorek po południu i nic... nie wiem co juz tym zrobić, przez ten samochód juz prawie osiwiałem... Po nocy tak samo, odpale rano i nic... Przyjade do pracy na 7 pojde na przerwie o 10 go odpalić no i jest grzechot... jestes na 100% pewny ze wymienili ten rozrząd ?
pelonek1 Opublikowano 5 Maja 2021 Opublikowano 5 Maja 2021 Też mi się wydaje to bardzo dziwne. Mam u siebie w CDYA ponad 250 tkm przebiegu, auto teraz więcej stoi jak jeździ ale rozrządu jeszcze nie usłyszałem nigdy, nawet jak na mrozie stało 2 tygodnie nie odpalane.
Soolider123 Opublikowano 5 Maja 2021 Autor Opublikowano 5 Maja 2021 14 minut temu, Dev napisał: jestes na 100% pewny ze wymienili ten rozrząd ? Tak dostałem wszystkie stare części spowrotem w kartonie...
Dev Opublikowano 5 Maja 2021 Opublikowano 5 Maja 2021 Teraz, Soolider123 napisał: Tak dostałem wszystkie stare części spowrotem w kartonie... a jaki był zamontowany ?
Soolider123 Opublikowano 5 Maja 2021 Autor Opublikowano 5 Maja 2021 (edytowane) 1 minutę temu, Dev napisał: a jaki był zamontowany ? Zamontowałem firmy SWAG... a w kartonie był jeszcze oryginalny bo znaczki Audi były na rozrzadzie... Edytowane 5 Maja 2021 przez Soolider123
Dev Opublikowano 5 Maja 2021 Opublikowano 5 Maja 2021 (edytowane) 3 minuty temu, Soolider123 napisał: Zamontowałem firmy SWAG... jutro zapytam Kolege co montował do swojego, wydaje mi sie ze tez to był SWAG robił to ponad 3 lata temu i nie wiem czy są jakieś niepokojące dzwieki przy odpaleniu ja montuje tylko ori, nie ma pózniej zadnych cudów, wiem że droższy ale spokój jest bezcenny Edytowane 5 Maja 2021 przez Dev
Soolider123 Opublikowano 5 Maja 2021 Autor Opublikowano 5 Maja 2021 (edytowane) 3 minuty temu, Dev napisał: jutro zapytam Kolege co montował do swojego, wydaje mi sie ze tez to był SWAG robił to ponad 3 lata temu i nie wiem czy są jakieś niepokojące dzwieki przy odpaleniu ja montuje tylko ori, nie ma pózniej zadnych cudów, wiem że droższy ale spokój jest bezcenny Możliwe że pompa oleju jest wadliwa? Samochod jest z 2005 roku i nie wiem czy wgl ktoś ją wymieniał... Edytowane 5 Maja 2021 przez Soolider123
Soolider123 Opublikowano 5 Maja 2021 Autor Opublikowano 5 Maja 2021 Teraz, Soolider123 napisał: Możliwe że pompa oleju jest wadliwa? Samochod jest z 2005 roku i nie wiem czy wgl ktoś ją wymeniał...
Dev Opublikowano 5 Maja 2021 Opublikowano 5 Maja 2021 musisz sprawdzic cisnienie oliwy, tylko nie mogę sobie przypomniec gdzie jest zamontowany czujnik
pelonek1 Opublikowano 5 Maja 2021 Opublikowano 5 Maja 2021 13 minut temu, Dev napisał: musisz sprawdzic cisnienie oliwy, tylko nie mogę sobie przypomniec gdzie jest zamontowany czujnik Jak jest w tym samym miejscu co w silniku CDYA to jest z przodu silnika pomiędzy kołem pasowym a napinaczem paska wielorowkowego.
Soolider123 Opublikowano 5 Maja 2021 Autor Opublikowano 5 Maja 2021 Ja to już nie wiem co mam robić, toc nie będę co rok zmieniał rozrzadu za 6500 tysiąca...
Dev Opublikowano 5 Maja 2021 Opublikowano 5 Maja 2021 Teraz, Soolider123 napisał: Ja to już nie wiem co mam robić, toc nie będę co rok zmieniał rozrzadu za 6500 tysiąca... nikt nie karze Ci zmieniac rozrządu, trzeba najpierw znalesc powód grzechotania na początek pomiar ciśnienia, a i oliwe zmien na cos lepszego i wymieniaj max co 8000km
Soolider123 Opublikowano 5 Maja 2021 Autor Opublikowano 5 Maja 2021 (edytowane) 3 minuty temu, Dev napisał: nikt nie karze Ci zmieniac rozrządu, trzeba najpierw znalesc powód grzechotania na początek pomiar ciśnienia, a i oliwe zmien na cos lepszego i wymieniaj max co 8000km Na coś lepszego czyli na co? Leje Shell 5w30 Raz napisalem do mechanika który zajmuje się tylko V6,8,10,12 warsztat nazywa się - S-Garage to odpisal mi że albo wadliwe napinacze albo wadliwa pompa oleju.. Edytowane 5 Maja 2021 przez Soolider123
Dev Opublikowano 5 Maja 2021 Opublikowano 5 Maja 2021 (edytowane) 11 minut temu, Soolider123 napisał: Na coś lepszego czyli na co? Leje Shell 5w30 Raz napisalem do mechanika który zajmuje się tylko V6,8,10,12 warsztat nazywa się - S-Garage to odpisal mi że albo wadliwe napinacze albo wadliwa pompa oleju.. ja bym wlał Ravenol-a VMO SAE 5W-40 CleanSynto C3 wadliwe napinacze..... hm... tam nie ma co sie zepsuc, obudowa, tłok i spręzyna, gdyby tak było to na zimnym odpaleniu plomby by Ci wyleciały z zębów zanim olej do nich dotrze, a tutaj tego nie ma, pompa oleju.... i tak i nie, poza tym nie mamy pomiarów ze wskaznika cisnienia oleju i najpierw tutaj skupiłbym się. kiedy miałes ostatnio wymienianą oliwę ? Edytowane 5 Maja 2021 przez Dev
Soolider123 Opublikowano 5 Maja 2021 Autor Opublikowano 5 Maja 2021 3 minuty temu, Dev napisał: ja bym wlał Ravenol-a VMO SAE 5W-40 CleanSynto C3 wadliwe napinacze..... hm... tam nie ma co sie zepsuc, obudowa, tłok i spręzyna, gdyby tak było to na zimnym odpaleniu plomby by Ci wyleciały z zębów zanim olej do nich dotrze, a tutaj tego nie ma, pompa oleju.... i tak i nie, poza tym nie mamy pomiarów ze wskaznika cisnienia oleju i najpierw tutaj skupiłbym się. kiedy miałes ostatnio wymienianą oliwę ? Olej wymieniany był jakieś 5-6 tysiecy km temu... Umowie się do mechanika na pomiar ciśnienia i się okaże, a przy następnej wymianie oleju zaleje olej ten co zaleciłeś...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się