pijey88 Opublikowano 12 Maja 2021 Opublikowano 12 Maja 2021 (edytowane) Mam problem z paliwem, wywaliło mi błąd za niskiego ciśnienia na szynie CR. Auto chwile wcześniej zaczęło delikatnie szarpać przy przyśpieszaniu, na wolnych obrotach silnik ma drgania, po jakimś czasie odstawia się w tryb serwisowy i mruga kontrolka świec żarowych. Cytat Znaleziono 1 błąd: 5211 - Ciśnienie w systemie/ciśnienie na szynie paliwowej P0087 00 [101] - za niskie Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 2 Przebieg: 206670 km Data: 2021.05.11 Czas: 20:17:24 Prędkość obrotowa silnika: 2818.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 87.8 % Prędkość pojazdu: 100 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 81 °C Temperatura powietrza zasysanego: 40 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napięcie zacisku 30: 14.060 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 80 Temperatura paliwa: 41.6 °C Średnia dawka wtrysku: 52.54 mg/stroke Regulacja ciśnienia na szynie: status-Bits 0-7: 5 Wysokie ciśnienie paliwa: wartość rzeczywista: 647000 hPa Wysokie ciśnienie paliwa: wartość wymagana: 1.441e+006 hPa Współczynnik adaptacji zaworu regulacji ciśnienia: 1.0800 Poziom paliwa: 46.00 l Pierwsza moja diagnoza - zawór regulacji ciśnienia paliwa na szynie CR, dzisiaj kupiłem używkę (zakładam że sprawną), po wymianie bez zmian, dokładnie tak samo (błąd skasowany przed testem). Jedyna zmiana w błędzie to: Cytat Wysokie ciśnienie paliwa: wartość rzeczywista: 1.1232e+006 hPa Wysokie ciśnienie paliwa: wartość wymagana: 1.4025e+006 hPa Czujnik ciśnienia raczej jest OK, bo auto by nie szarpało gdyby ciśnienie było prawidłowe, a czujnik walnięty. Przy wymianie nie zauważyłem opiłków (nie wpatrywałem się za specjalnie, zakładałem że to regulator), pompa chodzi cichutko, auto jest z końca 2012, ma około 206 tys km. Filtr paliwa wymieniany około 15 tyś km temu, tankowane zawsze na tym samym BP. Jakieś pomysły zanim oddam do majstra który zacznie mi zmieniać wszystko po kolei do skutku? Czy zostaje mi oddać auto do specjalisty na sprawdzenie pomy CR? Może jest coś jeszcze co warto by było sprawdzić samemu? Edytowane 12 Maja 2021 przez pijey88
Lu-Gi Opublikowano 22 Maja 2021 Opublikowano 22 Maja 2021 Pompę w baku można sprawdzić na pierwszy ogień
Muskel1 Opublikowano 22 Maja 2021 Opublikowano 22 Maja 2021 Musisz sprawdzić kojejno i wykluczyć pompę w baku i pompę progową czy podają odpowiednią ilość paliwa na pompę CR. Tu opisałem jak sprawdzać pompy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się