Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Proszę o analizę logów


lukdohc

Rekomendowane odpowiedzi

hmm to ze przeplywka pada to tak myslalem, calkowicie sie kwalifikuje do wymiany??

a co do turbiny to niedawno byla czyszczona a i przeganiam ja czesto...

i jeszcze pytanko dlaczego w statycznych grupa 013 nie pokazuje nic na 4 cylindrze? bo chyba chodzi o cylindry?

no i jakby jeszcze ktos mogl rzucic oko na moje wszystkie logi, co z ta turbina?? byla czyszczona i znowu do czyszczenia? no i jak inne logi?, i pojawia mi sie blad czujnika G71.

pozdr i z gory dzieki :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie rob z przeplywomierzem poki nie uzdatnisz turbawy do normalnej wspolpracy.

Fura jest po tuningu... w mojej ocenie - auto musi niezle dymic.

Brakuje logow "Basic Settings".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli co powinienem teraz zrobic? :wallbash:

na poczatku jak kupilem autko, moj mechanik zrobil chipa z tego co slyszalem to wporzadku robi, ale chyba okazuje sie ze nie...

to co z ta turbina? znowu do czyszczenia...? czy jest inna przyczyna tego?

czy moze odrazu do jakiegos tunera? zeby poprawil program? czy ecusoft w bielsku sa wporzadku?

a co do dymienia, hmm wlasciwie wogole nie dymi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli co powinienem teraz zrobic? :wallbash:

na poczatku jak kupilem autko, moj mechanik zrobil chipa z tego co slyszalem to wporzadku robi, ale chyba okazuje sie ze nie...

to co z ta turbina? znowu do czyszczenia...? czy jest inna przyczyna tego?

czy moze odrazu do jakiegos tunera? zeby poprawil program? czy ecusoft w bielsku sa wporzadku?

a co do dymienia, hmm wlasciwie wogole nie dymi.

wpadnij na spota lukniemy na tego AFN-a po tjuningu :naughty::kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

a wiec turbina bedzie wyczyszczona na poczatku przyszłego tygodnia, i tak sie zastanawialem dlaczego tak szybko sie zapiekly mimo przeganiania...

Niektorzy pisali ze duze dawki paliwa z tego chiptuningu....niewiadomo jakiego, a ze turbina nie podkrecona prawie... wiec czy przez te zwiekszone dawki moze zapiekac kierownice??

bo jak tak to bede musial zrobic program od nowa u jakiegos dobrego tunera... bo chce aby wszystko bylo idealnie.. czy czekac az bedzie turbina i wtedy zrobic logi i wtedy zobaczycie co i jak?

pozdrawiam i dziekuje za kazda pomoc[br]Dopisany: 21 Kwiecień 2009, 20:17_________________________________________________koledzy teraz mnie naszlo takie pytanko... czy to napewno winne zapieczone kierownice??? czy taki efekt moze dac cos innego, np, jakis wezyk podcisnienia..??? bo niechaialbym na marne wywalic kasy za czyszcze nie turbiny...., no a jelsi to turbina to ponawiam pytanie czy wina tak szybkiego zapieczenia sie lopatek moze byc zle zrobiony program?

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

osobiscie zrobilbym korekcje w sofcie ... :wink4:

pojezdzij troszke z pedalem w podlodze ... to sie moze rozruszaja kierownice ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

korekcje w sofcie..

czyli bede musial calkiem nowy soft zrobic u jakiegos tunera, bo watpie by poprawiali program po kims, za mniejsza kase niz nowy??

napewno bedze latwiej tjunerowi .... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jeszcze moge prosic o odpowiedz, czy turbina sie mogla zapiec tak szybko, przez zly program?? ze np dawki paliwa za duze wiec wiecej sadzy itd..??

po zrobieniu turbiny i wywaleniu kata w przyszlym tygodniu wstawie nowe logi

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...