wooojtus Opublikowano 31 Marca 2007 Opublikowano 31 Marca 2007 witam, od kiedy kupiłem audi mam problem z uruchomieniem silnika tzn. musze przytrzymac niezdrowo kluczyk, zeby zaskoczył,ok. 4 sek. potem zachrobocze,wstrząśnie budą i pracuje jak nówka,odpali zawsze (- 25oC raz nie odpalil),ale tez zawsze po walce bez wzgledu na to czy cieply czy zimny, poszedlem za radami forumowiczow i w pierwszej kolejnosci wymienilem czujnik temperatury zepsuty, nastepnie ustawilem kat wtrysku i zadnego efektu,to samo, akumulator mam slaby, zimą dolalem wody i solidnie podladowalem i kiedy po wlozeniu aku na miejsce odpalil na dotyk bylem w szoku,jednak po 5 min sytuacja wrocila do normy,postanowilem wiec wrzucic na probe zdrowy aku z Ibizy Tdi,niestety odpalił jak zwykle z problemami, czy moze cos sie restartuje po wyjeciu aku, ze silnik tak ladnie odpalil po jego ponownym wlozeniu??co jest za to odpowiedzialne?? każda wizyta w warsztacie kończy sie w taki sposób, że jestem uboższy o 60 zl za podłaczenie interfejsu i slowami "błędów nie ma, trudno powiedziec co to jest", o zrobieniu logów czy fachowej analizie parametrów w poszczególnych blokach nie ma mowy, jeden fachura powiedzial, ze bendix nie chowa sie własciwie czy jakos tak, pojechalem wiec do elektryka a ten stwierdzil, ze to nie rozrusznik,to moze byc kostka stacyjki, aparat rozruchowy (chyba), nie chcę płacic za wymiane elementow ktore sa sprawne,sam myślalem ze moze to wina pompy wtryskowej, ale silnik pracuje idealnie w kazdej sytuacji oprocz momentu uruchomienia, prosze o rady bo jestem juz zrezygnowany z gory dzieki
woj-o Opublikowano 31 Marca 2007 Opublikowano 31 Marca 2007 sprawdź to ilu V spada ci napięci przy rozruchu - może to być rozrusznik w sensie że bierze za dużo prądu i jest przymało jak na komputer. Czy rozrusznik kręci normalną prędkością czy ledwo chechła?
wooojtus Opublikowano 31 Marca 2007 Autor Opublikowano 31 Marca 2007 Czy rozrusznik kręci normalną prędkością czy ledwo chechła? raczej chechła, musze energicznym ruchem obrócić kluczyk i chwilę przytrzymać ,samochód przydusi, trochę potrzęsie i zaskoczy
Gość zdeniu Opublikowano 31 Marca 2007 Opublikowano 31 Marca 2007 podepnij vaga i sprawdź kąt wtrysku zrób logi 000 w basic setting
wooojtus Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2007 podepnij vaga i sprawdź kąt wtrysku zrób logi 000 w basic setting z całym szacunkiem, ale chyba nie czytałeś mojego posta, kat wtrysku ustawilem w lutym, a ze zrobieniem logów mam niesamowity problem, ale postaram sie cos wymyślić. [ Dodano: 01-04-2007, 08:33 ] Ten problem naprawia się modyfikując oprogramowanie sterownika i problem znika bez powrotnie. Oczywiście to co u Ciebie się teraz dzieje wraz ze zwiększającym się przebiegiem będzie się nasilać. Potem trzeba będzie kręcić rozrusznikiem nawet i kilka sekund. To problem z w pewnym stopniu wypracowaną pompą wtryskową a także słabnącym akumulatorem. Wymieniając pompe i akumulator jesteśmy w stanie to naprawić ale łatwiej taniej i szybciej wyjdzie poprawić oprogramowanie sterownika. . TO co powyżej napisał kolega brzmi wiarygodnie, może ktoś ma podobne zdanie?
Gość zdeniu Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Opublikowano 1 Kwietnia 2007 z całym szacunkiem, ale chyba nie czytałeś mojego posta, kat wtrysku ustawilem w lutym, a ze zrobieniem logów mam niesamowity problem,ciekawi mnie tylko kto to ustawiał i w jaki sposób skoro nie potrafi bądź nie chce zrobić podstawowych logów szczerze wątpię w owe ustawienie proponuję zajrzyj do działu Zlociki i Spociki , poszukaj swoich okolic i leć na jakiś spot, wielu użytkowników ma vaga i zrobią ci diagnozę gratis
spanky Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Opublikowano 1 Kwietnia 2007 przyczyny to: -zle ustawiony kat wtrysku (jaka masz teraz wartość) -rozrusznik -zdychajaca pompa wtryskowa (to co napisał Rogallotti-dosyc czesty przypadek w starych kondonach) zamiast napraw mechaniczny mozna to zrobic programowo ... p.s podjedz do jakiegos znachora od TDI i powinno byc wszystko jasne
wooojtus Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2007 w końcu udało sie znaleźć kogoś kto zrobi diagnozę i logi, wiec pytanie moje brzmi co w tek konkretnej przypadłości sprawdzać?ufam ze sprawdzajacy to juz wie, ale chcialbym zapytac o opinie z forum ps.kolejna diagnoza:" rozrusznik kreci tyko układ jakby zapowietrza sie na linii pompa- filtr i rozrusznik nie ma z czego ciagnac"
spanky Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Opublikowano 4 Kwietnia 2007 w końcu udało sie znaleźć kogoś kto zrobi diagnozę i logi, wiec pytanie moje brzmi co w tek konkretnej przypadłości sprawdzać?ufam ze sprawdzajacy to juz wie, ale chcialbym zapytac o opinie z forum na jałowym 000 (basic settings),001,003,004,013 ...
gadi Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 No i jak udało ci się zrobić diagnozę i logi ? Czy poznałeś tą osobę na naszym niedzielnym spotkaniu na lotnisku ?
wooojtus Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2007 no na spotkaniu nie udało się, ale znalazł sie ktos, kto bawi sie tym prywatnie, zobaczymy z jakim skutkiem, dam znac jak cos ruszy
wooojtus Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Rozwiązałeś problem z odpalaniem ? nie, dalej tragedia, teraz jeżdżę chwilowo innym autem, jak masz kogos superdobrego w pobliżu to daj znać na priv, ale kogoś kto już niejednego Tdi widział
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się