Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 1.8t AVJ logi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Proszę o analizę logów, auto ciężko odpala, wyskakuje błąd:

16712 - Knock Sensor 1 (G61): Signal too High

P0328 - 35-10 - - - Intermittent

 

http://vaglogi.pl/log-115_118_H569p.html

http://vaglogi.pl/log-090_093_947YL0V.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_s46F3N.html

http://vaglogi.pl/log-002_033_r7Ael.html

http://vaglogi.pl/log-002_033_43kq9.html

http://vaglogi.pl/log-001_003_Ai2Lsf.html

 

Opublikowano

Logi są ok. Stukowiec do wymiany. 

Auto po sofcie ale to pewnie Ci wiadome. 

Opublikowano

Czujnik spalania stukowego może powodować problemy z odpalaniem?

Opublikowano

Jak masz lpg to sprawdz czy reduktor nie puszcza gazu podciśnieniem. 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

ok, dzięki

Opublikowano

Butla zakręcona, gaz wypalony z układu i dalej ciężko pali. Brak wypadania zapłonów w vcds, cewki beru (zrobione na nich 12 tyś km), świecie ngk pfr6q (zrobione 38 tyś km), filtr paliwa bosh (39 tyś km). Sprawdziłem czujnik temperatury na rozgrzanym, wartości czujników G2 i G62 są zbliżone. Jakby pompa paliwa nie domagała to byłoby to widoczne w logach, dobrze myślę? Jakieś pomysły?

Opublikowano

Wymień ten czujnik jeszcze, może cos miesza i sprawdź ciśnienie paliwa po zapłonie i przy rozruchu. Pod obciązniem nie ma problemów z paliwwem

Opublikowano

Po wymianie filtra paliwa na oryginalny z ASO auto zaczęło odpalać normalnie za pierwszym razem, ale pojawiło się delikatne wycie pompy po włączeniu zapłonu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...