sowek80 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Witam, mam problem, kupiłem audiczke 1.8T ANB z 1999 w której jest zatkany w dość prymitywny sposób jeden z przewodów silnika. Czy wie ktoś co to za przewód i gdzie może on ma być podłączony, za wszelki informacje będę wdzięczny. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a732555533e0ece4.html a tutaj ujęcie spod kolektorów ssących, można zobaczyć początek przewodu. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bee51ee764f7ea1a.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 9 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Nie jestem pewien, ale czy masz climatronic. Jeśli tak, to prawdopodobne jest, że ten przewód z podciśnieniem szedł do gruszki przełączającej obieg wewnętrzny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loco87 1 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 przewod identyczny jak ten od podcisneinia ktory wchodzi w kolektor.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CoLo 0 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 przewod identyczny jak ten od podcisneinia ktory wchodzi w kolektor.... Też mi się tak wydaje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateogda 0 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Po górnej osłonie rozrządu, pod wężem wodnym idą dwa wężyki podciśnieniowe do sterowania "pracą" turbiny i to jest jeden z nich. Czym konkretnie akurat ten steruje nie jestem w stanie powiedzieć, bo nie mam auta pod domem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowek80 0 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Po górnej osłonie rozrządu, pod wężem wodnym idą dwa wężyki podciśnieniowe do sterowania "pracą" turbiny i to jest jeden z nich. Czym konkretnie akurat ten steruje nie jestem w stanie powiedzieć, bo nie mam auta pod domem Witam wydaje mi się również iż ten przewód ma coś wspólnego z turbo mam prośbę czy jak znajdziesz chwilę czasu, możesz to dokładnie sprawdzić, gdzie on ma być podłączony ? za jakieś foto lub info, będę wdzięczny. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omario 0 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Być może się mylę ale podobny przewód idzie do DV tylko u mnie idzie z drógej strony[br]Dopisany: 13 Kwiecień 2009, 17:16_________________________________________________sprawdz czy nie powinien on isc do kolektora ssącego (dokladnie od strony chlodnicy bo tam wychadzic powinien przewod do DV) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowek80 0 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 właśnie zobaczyłem iż rzeczywiście u mnie jest tylko jeden przewód który znajduje się pod wężem wodnym i biegnie w strone turbo a jest tam również miejsce na drugi zrobiłem zdionka, ma ktoś pojęcie gdzie ma być podłączony ten drugi przewód? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b03b3e42aa5e2603.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3a954f6d74baf0cc.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkopek 0 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 jest to przewod idacy z kolektora zsacego do dv tak mi sie wydaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek87 0 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Czy w ANB sterowanie dv nie jest po przez sterownik elektro-pneumatyczny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateogda 0 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Jeden idzie do DV i to jest chyba ten który widać na Twoich zdjęciach, drugi zaś wygląda jak by był podłączony do turbiny od strony zimnej ale nie sposób tam zajrzeć czy włożyć rękę (nie wiem może za gruby jestem). Tyle, że ten drugi przed samą turbiną (ok. 15cm) ma przejściówkę na większą średnicę (ok. 6mm). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowek80 0 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Przyglądałem się tej mojej turbince i nie znalazłem miejsca na podłączenie tego kabelka, zastanawiam się czy jest to oryginalna turbina bo znalazłem rachunek w książce serwisowej na którym widnieje zapis o naprawie turbo. Zrobiłem zdjęcia turbiny (rzeczywiści z miejscem jest krucho i z widocznością )ale może zobaczysz te zdj. Jest to oryginał?? a jeśli tak to gdzie ten kabelek może być podłączony, o której szerszym przewodzie mówiłeś czy widać go na tych zdj?? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/77c2873193613a14.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/83bb10a8958382ba.html[br]Dopisany: 15 Kwiecień 2009, 09:28_________________________________________________chyba będę się musiał z tym wybrać do specjalisty............ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 ten przewod,z tego zdjecia idzie od DV do takiego,jakby trojnika pod kolektorem ssacym http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b03b3e42aa5e2603.html od tego ''trojnika'' idzie waz,do krocca na kolektorze ssacym,od strony chlodnicy-wiem,to na 100%,bo ostatnio podlaczalem wskaznik doladowania,jesli masz przy tym trojniku miejsce,to juz wiesz ,gdzie powinien byc ten wezyk trojnik znajdziesz kolo miernika poziomu oleju,a wlasciwie kolo jego gniazda(ten zolty plastik) od turbo wychodza dwa weze-jeden jest na tym zdjeciu http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/77c2873193613a14.html wychodzi od zaworka N75 do aktuatora(tzw gruszki) i jest na gorze zdjecia nastepny takrze wychodzi z N75,ale idzie pod spod turbiny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowek80 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Witam ponownie zakładając ten wątek, szukałem miejsca w które ma być podłączony przewód znajdujący się na tym zdj. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/88c6275ec50328e0.html przeanalizowałem wasze posty i dotychczas nie znalazłem na te pytanie, może jest to spowodowanie różnymi instalacjami podciśnienia w naszych A4 posiadam silnik ANB. znalazłem wykresik na którym bardziej obrazowo można zobaczyć który to przewód mam nie podłączony http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc42fe6072513c25.html ten wykres pokazuje przewody podciśnieniowe wraz z dwoma zaworami, znajdujące się pod kolektorami ssącymi interesuje mnie gdzie ma ujście przewód 3 i co jest podłączone do króćca 1 pozdr i dzieki za wszelkie info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się