ems Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Jakiś czas temu podczas skretu w prawo cos strzelało w prawym kole ( http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t62402.0.html). Kupiłem nowy przegub zewnętrzny LOBRO, pojechałem do mechanika i wymienił. Od tego czasu przejechałem może 2 tys km i znów zaczynam słyszeć z prawej strony podczas skretu strzelanie Pamietam, że po wymianie przegubu w zestawie została podkładka dystansowa. Na moje pytanie o konieczność jej uzycia mechanik odparł, iż w moim modelu auta sie jej nie stosuje. Może ktoś to potwierdzić ? Nie chce mi sie wierzyć zeby znów przegub padał
ALBINEK Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Zajrzyj pod spód i zobacz czy masz całą osłone przegubu,może jest rozerwana smar wyleciał i przegub pracował bez smaru.I o której podkładce piszesz ,tej pod nakrętke zewnętrzną czy tą co wchodzi na półoś?.
ems Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Zajrzyj pod spód i zobacz czy masz całą osłone przegubu,może jest rozerwana smar wyleciał i przegub pracował bez smaru. Dzieki za wskazówke, wykluczyłem ta mozliwośc ponieważ przegub był wymieniany miesiac temu. Jak sie okazało, spadła obejma trzymająca osłone przegubu :gwizdanie: Na chwile obecna dolozono smaru i załozono obejme, oby przestało stukac bo inaczej czeka mnie zakup kolejnego przegubu i rozmowa z mechanikiem montującym miesiąc temu nowy przegub
ALBINEK Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Zależy jak długo jeżdziłeś bez smaru w przegubie.Jeśli krótko to po wcisnięciu smaru będzie chodził ale jak był to długi okres i duże kilometry to nic mu nie pomoże oprócz wymiany,
ems Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Po ponownym zazłożeniu obejmy było odbrze przez 2 dni, dziś stuki znów sie pojawiły Patrze pod auto i widze, że osłona znów sie zsuneła Nie wiem jak to jest mozlwie ale kupowałem przegub lobro ( w komplecie osłona i reszta pierdółek ) i wygląda na to, że przegub ma podtoczenie na osłone a osłona takowego nie ma
SZYNKAR Opublikowano 3 Grudnia 2011 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Sprawdziłem w golfie "budżetową" koncepcję żeby nawalić smaru do stukającego przegubu i wymienić osłonę. Kolejna osłona szybko się uszkodziła. Wnioskuję z tego że stukający (z luzami/wyrobiony) przegub działa siłami skrętnymi na osłonę, u mnie uszkodził, jak opaska słabo dokręcona może się zsuwać. Inne podejrzenia: -nieoryginalna za krótka osłona -smar na miejscu mocowania opaski (niechlujny montaż) -przekręcona opaska- zbyt duża siła dokręcenia zniszczone ząbki na płaskowniku opaski, przeskakuje Absolutnie wszystkie elementy z pudełka muszą trafić do montażu. Brak podkładki spowoduje ruchy osiowe i np. wyrabianie wieloklinu w piaście koła!!!
.Pablo. Opublikowano 3 Grudnia 2011 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Jedź do mechanika masz dwa lata gwarancji na robociznę, koleś odwalił fuszerkę niech teraz naprawia i ponosi koszty.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się