LukaszB7 Opublikowano 26 Lipca 2021 Opublikowano 26 Lipca 2021 Witam podejrzewam ze temat był juz wiele razy powielany ale jestem tutaj nowy i chcialbym zapytac posiadam audi a4 b5 1.9 tdi 110km AFN i mam problem z turbem po przekroczeniu okolo 100km/h wyłącza turbo wyłączę auto włączę i normalnie dziala gdy jezdze po mieście i przeciągam tez bez problemu dzisiaj przed przekroczeniem 100km/h spuscilem calkowicie nogę z gazu nacislem spowrotem i sie nie wyłączyło nawet przy 150km/h z gory dziekuje za podpowiedzi porady i z gory przepraszam jesli temat byl wielokrotnie *Pierwsze to należy się przywitać w odpowiednim dziale, a potem szukać pomocy. ->Nowicjusz Zapraszam również tu ->Regulamin.
Fazii Opublikowano 26 Lipca 2021 Opublikowano 26 Lipca 2021 Standardowo szukaj nieszczelności, sprawdź układ podciśnienia i czy kierownice w turbo nie blokują się mechanicznie 1
LukaszB7 Opublikowano 26 Lipca 2021 Autor Opublikowano 26 Lipca 2021 Zaobserwowalem gruszke i nie dzwiga sie dosyc malo i jak pusci sie noge z gazu to dopiero po chwili odskakuje w dol a gdy zgasilem auto odpalilem to ruszyla sie troche czy sama wymiana gruszki pomoze ??
LukaszB7 Opublikowano 26 Lipca 2021 Autor Opublikowano 26 Lipca 2021 8 godzin temu, Fazii napisał: Standardowo szukaj nieszczelności, sprawdź układ podciśnienia i czy kierownice w turbo nie blokują się mechanicznie 1627328660317.mp4
Fazii Opublikowano 26 Lipca 2021 Opublikowano 26 Lipca 2021 Film nie działa. Idź do apteki po strzykawek 150ml i przez wężyk podepnij do gruchy. Na wyłączonym silniku obserwuj pracę sztangi. Najlepiej na zimnym.
LukaszB7 Opublikowano 27 Lipca 2021 Autor Opublikowano 27 Lipca 2021 11 godzin temu, Fazii napisał: Film nie działa. Idź do apteki po strzykawek 150ml i przez wężyk podepnij do gruchy. Na wyłączonym silniku obserwuj pracę sztangi. Najlepiej na zimnym. Dzieki za podpowiedzi sprawdzilem i w dol sztanga opada bez problemu plynnie szybko a do gory jak ma isc to idzie w pewnym momencie sie zatrzymuje i dopiero po chwili wskakuje do konca
LukaszB7 Opublikowano 27 Lipca 2021 Autor Opublikowano 27 Lipca 2021 1 minutę temu, LukaszB7 napisał: Czyli bedzie zatarte lopatki ??
--Rafcio-- Opublikowano 27 Lipca 2021 Opublikowano 27 Lipca 2021 (edytowane) 13 minut temu, LukaszB7 napisał: Czyli bedzie zatarte lopatki ?? Mogą być zanagarowane łopatki geometrii w turbinie,nieszczelna metalowa gruszka turbo. uszkodzony nieszczelny zaworek n75 (ma w środku taki trzpień z gumą która może być dziurawa), może być przetarty delikatnie któryś wężyk podciśnienia a może być też słabe podciśnienie z pompy vaccum. Edytowane 27 Lipca 2021 przez --Rafcio-- 1
KINIAM Opublikowano 27 Lipca 2021 Opublikowano 27 Lipca 2021 Sprawdź działanie sztangi i podaj preparat na czyszczenie turbiny. Jak nie pomoże wyciągaj turbawkę i pozostaje czyszczenie mechaniczne zmiennej geometrii. Oczywiście przed wszelkimi działaniami sprawdź jak się ma wirnik turbiny a zwłaszcza luzy i ile puszcza oleju. 1
Fazii Opublikowano 27 Lipca 2021 Opublikowano 27 Lipca 2021 2 godziny temu, LukaszB7 napisał: Miałem to samo. Turbo do czyszczenia 1
LukaszB7 Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Dziekuje wszystkim za odpowiedzi okazalo sie ze zawor n75 byl uszkodzony i sa zatarte łopatki w turbie ale juz zakupiłem turbo z awx i w weekend bede wkładał mam pytanie przekładał ktos kiedys turbo z awx do afn ?? Trzeba bylo ściągać caly przod czy da sie bez ?? moje wystawie za 150zl moze ktos kupi
--Rafcio-- Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Ogólnie to wiesz że turbo z awx ma to szybkozłącze na zawleczkę przy wylocie ze strony zimnej turbo której w turbinie afn nie ma. Żeby wyjąc turbo to trzeba wyjąć puszkę z filtrem powietrza i odkręcić resztę, czyli wspornik turbo, zasilanie i powrót oleju,katalizator. Trochę ciasno ale da rade i przodu nie trzeba ściągać. 1
LukaszB7 Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Dzieki bardzo tak tak wiem zakupiłem ta przejściówkę ale bez kanału sie chyba nie obejdzie co ?? I wezyki podcisnienia tez zeby zalozyc nowe
--Rafcio-- Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Opublikowano 5 Sierpnia 2021 (edytowane) Mi wystarczało podlewarować stronę pasażera trochę aby tam się wsunąć i działać. Od dołu to głównie tylko spływ oleju odpinałem a resztę od góry. Edytowane 5 Sierpnia 2021 przez --Rafcio-- 1
LukaszB7 Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Dzieki wielkie jutro bede walczyl popoludniu ciekawe czy mo sie uda i jak dlugo bede robil
--Rafcio-- Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Poradzisz sobię, bardziej utrudnione jest wyciągać turbo w poprzecznych bo jest z tyłu za silnikiem w np audi a3/golf 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się