Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.7TDI 2010 Multitronic szarpie po adaptacji vcds-em P R N D


Birc

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie Kalibrował ktos multitronic ?
moja skrzynia od początku pracowała bardzo dobrze nie szarpała przy zmianie P R N D jednak czas startu zawsze mnie drażnił tzn puszczam hamulec mija około 1,5 sec auto zaczyna jechać przez te 1,5sec jak by zapinał dopiero bieg i druga przypadłość jaką miałem to np jadąc 100 km/h jak pusciłem noge z gazu na chwile i znow dodałem to czułem jak by łancuchy sie luzno kręciły i po dodaniu znów napierały na skrzynie tak niby luz jednak zrobiłem tak kilka tysięcy km bez najmniejszych problemów aż mnie naszło zrobienie kalibracji przy pomocy vcdsa po kalibracji jest lepiej auto cały czas trzyma zapięty drive popuszczając leciutko hamulce słychac jak klocki przeskakują czyli auto chce jechac cały czas tak jak standardowy automat przy stałych prędkosciach i puszczeniu gazu i znow dodaniu nie ma już żadnego "luzu" ALE ! no własnie pojawiło się ale mianowicie teraz przy zmianie z D na R czuć szarpnięcie mysle ,że jest to spowodowane tym ,że skrzynia na D chce odrazu jechac i jest juz w jakis sposób przeciążona a wczesniej tego nie było bo jak by chodziła luźno i dopiero po odpuszczeniu hamulca napinała przez te 1,5 sekundy i zaczynała jechać czy ktoś z was robił kalibracje i miał może podobny przypadek ? (olej zmieniany systematycznie co 30/40tys km w serwisie audi)
 

Edytowane przez Birc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...