Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Palący się bezpiecznik A4 B7 2.0TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem z bezpiecznikiem pod ecu dokładnie 15A tym bliżej silnika, niedawno się spalił, wymieniłem i przejechałem pareset km i znowu ten problem wymieniłem znowu i znowu problem na jakiś czas rozwiązany, wczoraj jednak po spaleniu pali każdy kolejny przy próbie odpalenia, nawet 20a pali odrazu, gdzie szukać przyczyny, byłbym wdzięczny gdyby ktoś wiedział za co on odpowiada. 

Opublikowano (edytowane)

Który bezpiecznik? Tam jest ich kilka w zależności od modelu i wyposażenia. Dodatkowo musisz podpiąć auto pod kompa i odczytać błędy. 

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano (edytowane)
  W dniu 7.08.2021 o 11:59, Muskel1 napisał(a):

Który bezpiecznik? Tam jest ich kilka w zależności od modelu i wyposażenia. Dodatkowo musisz podpiąć auto pod kompa i odczytać błędy. 

Rozwiń  

Z tego co widziałem są tam 3 bezpieczniki 2x 15A i jeden między nimi dużo większy, chodzi mi o jeden z tych 15A bliżej komory silnika, nie mogę znaleźć zdjęcia i zrobić narażeni też nie mam jak, jakie dokładnie błędy dopiero jutro się dowiem ale na pewno od klapy gaszacej egr i turbo. Wyposażenie raczej podstawowe całkowicie, 2.0tdi blb 2005r.

Edytowane przez Damian2703122
Opublikowano
  W dniu 7.08.2021 o 11:59, Muskel1 napisał(a):

Który bezpiecznik? Tam jest ich kilka w zależności od modelu i wyposażenia. Dodatkowo musisz podpiąć auto pod kompa i odczytać błędy. 

Rozwiń  

 

IMG_20210808_191636.jpg

Opublikowano

Zrób z dalszej perspektywy to zdjęcie bo nie widzę gdzie się to znajduje.

Opublikowano
  W dniu 8.08.2021 o 18:02, Muskel1 napisał(a):

Zrób z dalszej perspektywy to zdjęcie bo nie widzę gdzie się to znajduje.

Rozwiń  

 

Opublikowano
  W dniu 7.08.2021 o 11:59, Muskel1 napisał(a):

Który bezpiecznik? Tam jest ich kilka w zależności od modelu i wyposażenia. Dodatkowo musisz podpiąć auto pod kompa i odczytać błędy. 

Rozwiń  

 

Snapchat-494098740.jpg

IMG_20210808_200643.jpg

Opublikowano

Odłącz kostkę od przełącznika stopu i sprawdź czy dalej przepala bezpiecznik. 

Opublikowano
  W dniu 8.08.2021 o 18:22, Muskel1 napisał(a):

Odłącz kostkę od przełącznika stopu i sprawdź czy dalej przepala bezpiecznik. 

Rozwiń  

Chodzi o ten przy pedale hamulca? 

Opublikowano
  W dniu 8.08.2021 o 18:31, Muskel1 napisał(a):

Tak.

Rozwiń  

Jednak działa i bezpiecznik się nie przepalil! Wcześniej wyjąłem zła kostkę, co prawda włożyłem teraz 20A bo innego nie miałem ale wcześniej 25A spalił odrazu, gdzie w takim razie może być przyczyna? 

Opublikowano

Musisz odczytać błędy ze sterowników. Tam będzie pisało gdzie szukać zwarcia. Ten bezpiecznik to S282 wiszą na nim min. zawór egr, przepustnica, zawór turbosprężarki N75. Możesz wypiąć te elementy i pojedyńczo wpinać i patrzeć który prowadzi do przepalenia bezpiecznika po włączeniu zapłonu. 

Opublikowano
  W dniu 8.08.2021 o 18:49, Damian2703122 napisał(a):

Jednak działa i bezpiecznik się nie przepalil! Wcześniej wyjąłem zła kostkę, co prawda włożyłem teraz 20A bo innego nie miałem ale wcześniej 25A spalił odrazu, gdzie w takim razie może być przyczyna? 

Rozwiń  

Albo wiązka do przełącznika stopu albo przełącznik stopu mają zwarcie. 

Musisz szczytać błędy. 

Opublikowano
  W dniu 8.08.2021 o 18:54, Muskel1 napisał(a):

Albo wiązka do przełącznika stopu albo przełącznik stopu mają zwarcie. 

Musisz szczytać błędy. 

Rozwiń  

Błędy pokazywlo tylko właśnie od egr przepustnicy i od turbo, choć mam tylko ten komputerek na bluetooth więc może nie pokazywać wszystkiego, a wiesz może jak idzie ta wiązka? 

Opublikowano

W silniku. Musisz po nitce do kłębka szukać. Odłącz wszystkie te komponenty i wpinaj pojedyńczo kontrolując, który uwali bezpiecznik. 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
  W dniu 8.08.2021 o 19:09, Muskel1 napisał(a):

W silniku. Musisz po nitce do kłębka szukać. Odłącz wszystkie te komponenty i wpinaj pojedyńczo kontrolując, który uwali bezpiecznik. 

Rozwiń  

A zapomniałem dodać że kiedy mi paliło ten bezpiecznik to 3 górne światło stopu się ciągle świeciło, raz nawet całą noc, a kiedy było okej niedawno i jeździłem to 2 pozostałe wgl nie działały, może to jakoś zawęzić obszar poszukiwań? 

Opublikowano

Więc przełącznik stopu może być winowajcą. 

Opublikowano
  W dniu 8.08.2021 o 19:24, Muskel1 napisał(a):

Więc przełącznik stopu może być winowajcą. 

Rozwiń  

Jest sposób żeby go dokładnie sprawdzić czy tylko wymiana? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...