Kuba A4 B6 1.6 Opublikowano 14 Sierpnia 2021 Opublikowano 14 Sierpnia 2021 (edytowane) Witam! W ostatnim czasie w mojej Audi pojawił się błąd P0420, czyli wydajność katalizatora poniżej normy. Po skasowaniu kontrolka powracała między przebiegami 170 a 300 km. Wymieniłem świece, przewody i sondę lambde przed katalizatorem, gdyż z niej też pojawił się błąd o jej uszkodzeniu. Po jej zmienie problem z sondą znikł, ale błąd od kata cały czas jest. Samochód dodam ma moc, nie zamula i pali tyle ile trzeba. Z wydechu nie śmierdzi benzyną i nie przepala oleju. Czasami jednak wyskakuje błąd o przerwie na 4 cylindrze i o wypadaniu zapłonów. Wtedy kontrolka check zaczyna migać na kilka sekund, silnik nie pracuje równo i potem znów jest dobrze na jakiś czas. Czy to może być uszkodzona cewka zapłonowa? Dodatkowo silnik co jakiś czas słychać jak wypada z rytmu pracy i obroty na postoju delikatnie falują. Edytowane 14 Sierpnia 2021 przez Kuba A4 B6 1.6
Kuba A4 B6 1.6 Opublikowano 14 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2021 (edytowane) Myślałem też o akumulatorze, bo czytałem, że powinien być 60 ah minium, a ja mam 56 i ma już kilka lat. Czy on też może mieć jakieś znaczenie? Edytowane 14 Sierpnia 2021 przez Kuba A4 B6 1.6
Kuba A4 B6 1.6 Opublikowano 8 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2021 Jestem po zmianie cewki. Trochę się do tego przybierałem, ale było warto. Po zmianie cewki błąd nie powraca. Auto dodatkowo lepiej się zwija i ciszej pracuje. Dodam, że cewka jest firmy beru.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się