adamwad Opublikowano 19 Sierpnia 2021 Opublikowano 19 Sierpnia 2021 Mam problem z wentylatorem, ostatnio świrował, teraz błąd z VAG otwarty lub zwarty ..... stwierdziłem że należy wymienić, póki co nowego nie kupiłem ani używanego, zacząłem demontaż myślałem że sprawa będzie trywialna wymieniałem w A3 8L tam było prosto Zdemontowałem schowek, następnie widzę wentylator i dwie śruby do których mam dostęp, natomiast 3 jest głęboko schowana jakby za tapicerką pod którą jest jakaś dodatkowa mata pewnie wygłuszająca. Pytanie czy ktoś już to wymieniał i udało mu się odkręcić tą 3 śrubę ? Może widzieliście jakiś filmik lub opis?
Chris91 Opublikowano 19 Sierpnia 2021 Opublikowano 19 Sierpnia 2021 Srubeczki na klucz z tego co pamiętam na nasadkę 5.5mm. Dwie śruby odkręcisz bez problemu a z trzecia męczarnia ja odkręcałem na grzehotce małej i pamietam z palce były pocięte ? ale dasz radę mate troszkę podociskasz i odkręcisz powodzenie i wytrwałości. Wiatrak ma wbudowany rezystor w sobie więc jak wyjmiesz sprawdź sobie dokładnie co padlo
steve69 Opublikowano 19 Sierpnia 2021 Opublikowano 19 Sierpnia 2021 (edytowane) O to chodzi?: Edytowane 19 Sierpnia 2021 przez steve69
adamwad Opublikowano 20 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2021 Cytat Wiatrak ma wbudowany rezystor w sobie więc jak wyjmiesz sprawdź sobie dokładnie co padlo Ten ma wszystko zalane, dziękuje za pomoc Cytat O to chodzi?: Tak, odkręcenie tej podpory pomogło, wielki dzięki Raczej kupie używany wentylator, bo znowu błędy 01273 - Dmuchawa świeżego powietrza (V2) 30-10 - Przerwa / zwarcie z plusem - Sporadyczny 01273 - Dmuchawa świeżego powietrza (V2) 29-00 - zwarcie z masą
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się