Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AKN] Problem z tiptronikiem


michal77

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam pytanie odnosnie skrzyni 5 biegowej tiptronic z samochodu Audi a4 2,5 tdi 1998r. Ostatnio zaczeła mi sie bardzo dziwnie zachowywać. Jak silnik jest zimny, to jest wszystko OK, jak przejade kilka kilometrow to włacza mi się tryb awaryjny. Gdy zatrzymam się i zmieniam biegi z D na R to odczuwalne są szarpnięcia. dzisiaj zmieniłem olej w skrzyni biegów na warsztacie,ale nadal mam te samy objawy. Prosze pomóżcie i poradzcie co to może być :embarrassed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jutro to zrobię i aż się boję....[br]Dopisany: 14 Kwiecień 2009, 21:57_________________________________________________byłem dzisiaj u mechanika podłączył auto pod urządzenie ST-600 i wyszedł mu błąd 00550 , póżniej podjechałem do innego mechanika,ten podłączył auto pod VAG-a i stwierdził ze mam uszkodzony zawór przyspieszacza w pompie wtryskowej i ma to wpływ na skrzynię biegów. Poradzcie mi coś w tym temacie bo nie mam zielonego pojęcia co mam z tym dalej robić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

byc moze ze jest to nastawnik. Byłem jeszcze raz u mechanika,podłączył mi jeszcze raz auto pod vas-a i ponownie stwierdził ze jest to problem z pompą wtryskową tzn ze zawiesza się ten zawór. nr błędu 00550 na vas-ie wyszło że problem pojawia się sporadycznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radze Ci nie jezdzic samochodem do momentu naprawienia tej usterki - nie warto uszkodzic skrzyni bo pozniej :sick3: jak przedstawia Ci koszty naprawy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wierze ze praca ukladu wtryskowego moze miec wplyw na prace skrzyni na POSTOJU W CZASIE PRZEŁĄCZANIA biegów...

w czasie jazdy to faktycznie, ale jezeli nie powoduje to wzrostu obrotow biegu jałowego to nie moze miec wplywu na szarpanie ... pojechałbym do kogos kto sie zna na automatach a nie tylko na czytaniu błedów z VASa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli usterka silnika wprowadza skrzynię biegów w tryb awaryjny to jak najbardziej może szarpać na postoju po wejściu w awarię. Skrzynai wtedy łąduje stałe, za wysokie ciśnienie stąd te szarpnięcia. Wnioskuję po wypowiedzi Kolegi, że szarpie dopiero po przejściu w tryb awaryjny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...