hunter999 Opublikowano 29 Sierpnia 2021 Opublikowano 29 Sierpnia 2021 Witam, mam taki problem a mianowicie, niedawno kupiłem A6 C5 z motorem 2.4 V6 wszystko było ok palił i jeździł bez problemu, postał kilka dni na deszczu bo niedawno były takie ulewy, i po kilku dniach chciałem go odpalić to pracował tak jakby na nie wszystkie cylindry więc go zgasiłem i pomyślałem może świece lub cewka i wymieniłem te rzeczy, po wymianie kręci i nie odpala wcale czasami jak długo się kręci to coś tam łapnie lekko ale nie odpali . 1. Sprawdzałem czy paliwo dochodzi i na jednym przewodzenie jest duże ciśnienie paliwa bo podczas odkręcania zaczęło tryskać więc do końca tego nie odkręcałem. 2. Cewka i świece są nowe, przewody tylko stare ale jak by któryś miał przebicie to i tak chyba by odpalił tylko nie pracował na 1 gar 3. Odpinałem przepływomierz i dalej to samo, dalej nie pali. 4. Komputer na podszybiu jest suchy. 5. VCDS-lite nie pokazuje żadnych błędów. 6. Ogólnie temperatura sprawdzona vcdsem i wygląda to tak że G62 pokazuje 12 czasami 15 stopni, a na zegarach jest 30 stopni, czy to może powodować problem z odpaleniem ? Jeśli chodzi o kręcie silnikiem to vcds pokazuje 160 obrotów na minutę czyli tak ma być czy za niskie ?
hunter999 Opublikowano 30 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2021 Temat do zamknięcia, pompa paliwa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się