serfer Posted April 1, 2007 Posted April 1, 2007 Witam szukałem na forum ale taki problem chyba nie był jeszcze opisywany. Sytuacja jest taka dla mnie przyznam się trochę dziwna. zaciągam ręczny jedynka samochód staje dęba sprzęgło się nie ślizga. Natomiast po rozgrzaniu np. bieg 4 wyprzedzam dodaje gazu a tu samochodzik niestety nie idzie tak jakbym trzymał sprzęgło czyli się ślizga. Generalnie sprzęgło łapie w połowie przy ruszaniu. Pytanie moje jest takie co padło? Sprzęgło docisk koło dwumasowe bo chyba takie jest w moim silniku. Jakieś sugestie co do ceny? części i naprawa dodam że jestem z okolic Warszawy może ktoś poleci dobrego mechanika niedrogiego żebym potem nie musiał go ścigać Dzięki z góry za pomoc pozdrawiam
Guest Murzyn Posted April 1, 2007 Posted April 1, 2007 to sa calkiem normalne objawy zuzycia sprzegla (ze slizga na wyzszych biegach)
pre_pl Posted April 1, 2007 Posted April 1, 2007 Jakieś sugestie co do ceny? http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=4311 to jest raczej droga impreza...
serfer Posted April 1, 2007 Author Posted April 1, 2007 nie no mam nadzieje ze to nie będzie komplet tylko np samo sprzęgło bez dwumasy 2000zł to nic śmiesznego
bart73 Posted April 2, 2007 Posted April 2, 2007 Witam. Ja miałem tak kiedyś w golfie i sie okazało że puszcza zimering między skrzynią a sprzęgłem tak mi powiedział mechanik. Silnik się nagrzewał i puszczało trochę oleju na sprzęgło i sie słizgał.Wymienił mi tylko tą uszczelke i było ok.
bratpit Posted April 3, 2007 Posted April 3, 2007 Witam. Ja miałem tak kiedyś w golfie i sie okazało że puszcza zimering między skrzynią a sprzęgłem tak mi powiedział mechanik. Silnik się nagrzewał i puszczało trochę oleju na sprzęgło i sie słizgał.Wymienił mi tylko tą uszczelke i było ok. może tak byc sprawdz czy niemasz wycieku przy połączeniu skrzyni z silnikiem
Cilek Posted April 5, 2007 Posted April 5, 2007 to sa calkiem normalne objawy zuzycia sprzegla (ze slizga na wyzszych biegach) Podepne się pod temat, wczoraj trochę pocisnełem niuńce po mieście i za którymś razem po ruszeniu, na dwójce (pedał sprzegła całkowicie puszczony) jak wcisnąłem do końca gaz przy 2100obr. sprzęgło poprostu puściło, zaśmierdziało ostro ale potem było już dobrze, teraz też trzyma.. Więc czy to sprzegło się już kończy
Rogalotti Posted April 6, 2007 Posted April 6, 2007 Cilek: a Ty przypadkiem nie masz AHH z wtryskami ASV Tak sprzęgło Ci się poślizgnęło, ale jak to było na drugim biegu to juz sie naprawde zaczyna kończyć. Dwójka to stosunkowo krótki bieg. PS. Chyba robiłem Twoje audi a hamowaliśmy je jeszcze w AR na Wrocławskiej - tak
Cilek Posted April 12, 2007 Posted April 12, 2007 Siema Witek, pamięć masz jeszcze całkiem dobrą latem, ponownie do Ciebie zawitam to jeszcze co nieco poprawiamy :twisted: jak narazie to mam duży rabat u wulkanizatora bo mi przód w oczach ginie.. he he Pozdrowienia.
serfer Posted June 11, 2007 Author Posted June 11, 2007 sprzęgło wymienione i koło dwumasowe u Rogalotti dzięki wszystko dobrze zrobione polecam tylko jeszcze mi czasami jak jest samochód rozgrzany i włączona jest klima trzesie lewarkiem do zmiany biegów wykluczam już koło dwumasowe więc to chyba poduszki ?
Wihajster Posted June 11, 2007 Posted June 11, 2007 sprzęgło wymienione i koło dwumasowe u Rogalotti dzięki wszystko dobrze zrobione polecam tylko jeszcze mi czasami jak jest samochód rozgrzany i włączona jest klima trzesie lewarkiem do zmiany biegów wykluczam już koło dwumasowe więc to chyba poduszki ? raczej plecionka
Gulczas Posted June 11, 2007 Posted June 11, 2007 To za turbiną, a przed katalizatorem (jeśli go masz) ,taki łącznik elastyczny.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now