Mitshi Opublikowano 26 Września 2021 Opublikowano 26 Września 2021 (edytowane) Cześć. Wpadła mi w ręce cała B6 2.5 TDI AKE quattro na części i chcę przełożyć quattro do B7 z silnikiem 1.9 TDI BKE. Mam w związku z tym kilka pytań. Czy sprzęgło całe z dwumasą pasuje P&P z 2.5 do 1.9 czy będą jakieś komplikacje? Czy rozrusznik też trzeba będzie przekładać? Aktualnie jest 160KM sprzęgło dzielnie daje radę, ale wymiana z 228mm na 240mm brzmi lepiej tym bardziej, że planuję dołożyć mu jeszcze ze 40KM. Kolejna sprawa czy ktoś obijał takie sprzęgło kewlarem? Jak wrażenia? Nie działa za bardzo 0-1? Mam jeszcze jeden temat dotyczący napędu. Mianowicie skrzynia biegów (chyba ETS nie jestem pewny, dyferencjał na pewno ETS) ma puszczone przewody od chłodzenia oleju, oryginalnie szły do chłodnicy wody. Niestety chłodnicę sprzedałem i teraz mam pytanie dotyczące tego chłodzenia czy mostkować je na krótko, czy wkładać zewnętrzną chłodnicę? Fabrycznie chłodnica jest jakby wewnątrz chłodnicy wody co stabilizuje temperaturę oleju przepływającego przez nią i zastanawiam się czy z mostkowanie tych przewodów nie sprawi, że olej będzie się przegrzewał, za to zastosowanie zewnętrznej chodnicy nie sprawi, że olej się niedogrzeje? Edytowane 26 Września 2021 przez Mitshi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się