Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zbyt niskie ciśnienie common rail


511matys115

Rekomendowane odpowiedzi

WItam,

mianowicie zmagam się z problemem niskiego ciśnienia na CR ale jest to zauważalne tylko w różnych przypadkach, a szczególnie gdy:

- były upały +30 stopni na dworze to auto nawet po 5km od razu zgłaszało błąd

- mocniej obciążę i dogrzeję silnik na dłuższej trasie i temperatura oleju będzie +95 stopni 

- ostatnio nawet gdy temperatura oleju i silnika była na poziomie 87 stopni ale zaczęła się procedura wypalania dpf na mieście

W innych sytuacjach jeśli często jeżdżę do 40km to auto działa normalnie w pełni mocy, odpala normalnie, nie kopci itd.

Jest to motor 2.0TDI 177km 2014r oraz przebieg 310 tys. km

Dotychczasowo wymieniłem filtr paliwa, rozebrałem listwę common rail i połączenia do wtrysków dla weryfikacji opiłków - brak, w gnieździe na zaworze regulującym na pompie CR też brak opiłków, również wymieniłem podkładki pod wtryskami. Problem dalej pojawia się nieregularnie . Jeśli może ktoś miał podobne doświadczenie lub jakieś sugestie co do weryfikacji następnych elementów to proszę o opinię. Dalej chcę oddać same wtryski do sprawdzenia, a są to już piezoelektryczne oraz szukam godnego zaufania diesel elektronika/mechanika w okolicy Wrocław-Legnica-Strzegom dla jeszcze dalszej diagnostyki.

Jeśli chodzi o podgląd korekcji wtrysków z poziomu vcds to są w normie przy właściwej pracy silnika. Niestety nie udało mi się zrobić logów korekcji gdy silnik łapie błąd.

Pozdrawiam 

 

a4.txt

Edytowane przez 511matys115
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz w blokak pomiarowych obserwować jak zachowuje się wysokie ciśnienie (aktualne i wskazane) oraz zawory dozujący (na pompie) i regulujący. Możliwe, że zawór regulujący na szynie upuszcza za dużo. 

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź. Właśnie te logi z ciśnień i wysterowania tego regulatora próbowałem interpretować. Czy może mógłbyś dać jakieś wskazówki co do oceny sprawności tego regulatora względem innych parametrów. Jak mam jego wysterowanie  w % [Fuel Pressure Regulator Valve] - G116 - to też nie jestem pewien co do jego mechaniki bo sprzężenia zwrotnego nie ma. Chyba, że się mylę i ta pozycja to już odnosi się do samego otwarcia zaworu mechanicznie ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...