Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ciężko odpala na zimnym jak i na ciepłym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem od dłuższego czasu mianowicie problem polega na ciężkim odpalaniu z rana czy też jak się nagrzeje auto tylko nie zawsze tak jest czasem odpali na strzał bez problemu. Wcześniej myślałem że to czujnik płynu chłodzącego bo na zimnym pokazywał 30stopni kupiłem czujnik z ASO i na zimnym dalej tak samo pokazuje. W Vagu błędów brak. Już nie wiem co jeszcze sprawdzić. 

Opublikowano

Czujnik położenia wału też lubi padać. Może też być pompa paliwa.

Opublikowano

A można czujnik jakoś sprawdzić jak nie pokazuje błędów czy tylko wchodzi w grę podmianka albo nowy? 

Opublikowano

Bloki pomiarowe w VCDS czy VAG-COM sprawdź na zimnym i rozgrzanym silniku, jak będą z d*py wzięte wartości to będziesz wiedział, czy to czujnik, czy też sam rozrząd przeskoczył.

Opublikowano

Wiesz dokładnie w których blokach patrzec? 

Opublikowano

90-98 a najbardziej interesuje Cię 93

Z temperatur to kanał 134

Opublikowano

W przedziale 90-98 nic mi nie pokazuje w vagu 

Opublikowano

Tutaj jest zdj przykładowych pozycji 

IMG_20211102_232024.jpg

Opublikowano

Pomoże ktoś? Już ręce opadają a auto co raz gorzej odpala czy to zimny czy ciepły.. 

Czujnik temp płynu chłodzącego wymieniony nowy z aso. Na zimnym pokazuje 30 stopni wyczytałem że to jest normalnie bo tak jest zaprogramowany. 

Termostat zmieniony 

Świece zmienione 

Cewki nowe z beru 4 szt 

Czujnik położenia wału zmieniony

Błędów na vagu nie ma 

I mam pytanie jak sprawdzić czy sonda dobrze podaje czy jak mam DP to może ona świrować czy nie ma to wpływu? Zrobić logi sondy to jakie bloki pomiarowe włączyć? 

Jak najlepiej sprawdzić pompę paliwa czy dobrze podaje? Vcds dam radę? 

Auto po odpaleniu chodzi nie równo i czasem załącza się ssanie czasem nie.. :/

Opublikowano (edytowane)

Sprawdz pompe paliwa podjedz do mechanika to ci sprawdzi cisnienie i przekaznik pompy zobacz

Edytowane przez michu123
Opublikowano

Wiesz który to przekaznik jest? Ciśnienie sprawdzić najlepiej na listwie wtryskowej? Miernik do ciśnienia mam tylko kwestia gdzie podłączyć i ile powinna dobijać? 

Opublikowano

Problem rozwiązany okazał się przekaźnik pompy paliwa bo ktoś dał bezpiecznik 20A a powinien być 15A i prawdopodobnie to było przyczyną spalonego przekaźnika. :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...