Jump to content
IGNORED

Ciężko odpala na zimnym jak i na ciepłym


suchyy2
 Share

Recommended Posts

Witam mam problem od dłuższego czasu mianowicie problem polega na ciężkim odpalaniu z rana czy też jak się nagrzeje auto tylko nie zawsze tak jest czasem odpali na strzał bez problemu. Wcześniej myślałem że to czujnik płynu chłodzącego bo na zimnym pokazywał 30stopni kupiłem czujnik z ASO i na zimnym dalej tak samo pokazuje. W Vagu błędów brak. Już nie wiem co jeszcze sprawdzić. 

Link to comment
Share on other sites

Czujnik położenia wału też lubi padać. Może też być pompa paliwa.

Link to comment
Share on other sites

A można czujnik jakoś sprawdzić jak nie pokazuje błędów czy tylko wchodzi w grę podmianka albo nowy? 

Link to comment
Share on other sites

Bloki pomiarowe w VCDS czy VAG-COM sprawdź na zimnym i rozgrzanym silniku, jak będą z d*py wzięte wartości to będziesz wiedział, czy to czujnik, czy też sam rozrząd przeskoczył.

Link to comment
Share on other sites

Wiesz dokładnie w których blokach patrzec? 

Link to comment
Share on other sites

90-98 a najbardziej interesuje Cię 93

Z temperatur to kanał 134

Link to comment
Share on other sites

W przedziale 90-98 nic mi nie pokazuje w vagu 

Link to comment
Share on other sites

Tutaj jest zdj przykładowych pozycji 

IMG_20211102_232024.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pomoże ktoś? Już ręce opadają a auto co raz gorzej odpala czy to zimny czy ciepły.. 

Czujnik temp płynu chłodzącego wymieniony nowy z aso. Na zimnym pokazuje 30 stopni wyczytałem że to jest normalnie bo tak jest zaprogramowany. 

Termostat zmieniony 

Świece zmienione 

Cewki nowe z beru 4 szt 

Czujnik położenia wału zmieniony

Błędów na vagu nie ma 

I mam pytanie jak sprawdzić czy sonda dobrze podaje czy jak mam DP to może ona świrować czy nie ma to wpływu? Zrobić logi sondy to jakie bloki pomiarowe włączyć? 

Jak najlepiej sprawdzić pompę paliwa czy dobrze podaje? Vcds dam radę? 

Auto po odpaleniu chodzi nie równo i czasem załącza się ssanie czasem nie.. :/

Link to comment
Share on other sites

Sprawdz pompe paliwa podjedz do mechanika to ci sprawdzi cisnienie i przekaznik pompy zobacz

Edited by michu123
Link to comment
Share on other sites

Wiesz który to przekaznik jest? Ciśnienie sprawdzić najlepiej na listwie wtryskowej? Miernik do ciśnienia mam tylko kwestia gdzie podłączyć i ile powinna dobijać? 

Link to comment
Share on other sites

Problem rozwiązany okazał się przekaźnik pompy paliwa bo ktoś dał bezpiecznik 20A a powinien być 15A i prawdopodobnie to było przyczyną spalonego przekaźnika. :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...