Gregorski3 Opublikowano 17 Października 2021 Opublikowano 17 Października 2021 (edytowane) Koledzy w środę sprawdzałem auto vcds. W silniku mam taki błąd P0033. Błąd da się skasować tylko na zapłonie. Po uruchomieniu auta od razu się pojawia i nie da się go skasować. Na zapłonie po skasowaniu błędu można zrobić test el. wy.k 03 i test pokazuje ON i OFF na zielono i zdany . Na uruchomionym silniku nie da się go wykonać. Co do samego auta nie zaobserwowałem żadnej zmiany , dobrze jeździ i przyspiesza. Kostka elektryczna sprawdzona przeczyszczona . Kable tez wydają się ok. Jakieś sugestie poza wymianą zaworu na nowy ? Jakie powinny być objawy jak zawór nie działa ? Znaleziono 1 błąd: 000051 - Zawór obejściowy turbosprężarki P0033 - 004 - usterka elektryczna Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100100 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 222325 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2021.10.17 Czas: 11:41:09 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 814 /min Obciążenie: 20.8 % Prędkość: 0.0 km/h Temperatura: 87.0*C Temperatura: 44.0*C Ciśnienie rzecz.: 990.0 mbar Napięcie: 13.716 V Log-Błąd DV.txt Edytowane 17 Października 2021 przez Gregorski3
Gregorski3 Opublikowano 19 Października 2021 Autor Opublikowano 19 Października 2021 Czy na podstawie przepływu można określić ile jest mniej więcej koni . Auto było strojone na 230KM czy po przepływie było by tyle ? Może chociaż ktoś obeznany zerknie na logi czy jest ok po regeneracji turbo i klapki WG.
przem8 Opublikowano 20 Października 2021 Opublikowano 20 Października 2021 (edytowane) Dmucha może i ok ale ten program taki dziwny trochę. Błąd pewnie dotyczy zaworu dv, czy jak to się nazywa w tym silniku i jest chyba steroway elektronicznie, nie wiem nie siedzę w uposledzonych tfsi. Błąd opisany i naprawdę tak ciężko znaleźć w dobie internetu o co może chodzic? Edytowane 20 Października 2021 przez przem8
Gregorski3 Opublikowano 20 Października 2021 Autor Opublikowano 20 Października 2021 Dziękuje za rzeczowa odpowiedz . Wszystkie opisane problemy z zaworem DV dotyczą dziurawej membrany. U mnie ona jest ok. Zawór na zapłonie reaguje przechodzi test . Zaraz po odpaleniu wywala błąd . Ale może upośledzone TFSI tak mają .
przem8 Opublikowano 20 Października 2021 Opublikowano 20 Października 2021 Jak kwestia elektroniczna to co pomoże, że mechanicznie jest sprawny. Podmienić od kogoś albo kupić nowy i sprawdzić, innej możliwości nie ma
Gregorski3 Opublikowano 20 Października 2021 Autor Opublikowano 20 Października 2021 Właśnie zamówiłem nowy . Zawór wymieniony na nowy błąd dalej jest. Ma ktoś może jakiś schemat gdzie idą kable żeby je sprawdzić czy gdzieś nie są uszkodzone . I dla czego na samym zapłonie błąd da się skasować a na odpalonym aucie już nie ? Co może się stać gdy ten zawór nie działa elektrycznie . Bo szczelny jest auto hula . W jakich przypadkach powinien się otwierać . Przeładowania żadnego nie mam . Może mi ktoś powiedzieć w jakiej sytuacji ten zawór się otwiera ? Ogólnie jest on na sprężynie i pod pewnym naciskiem się rusza . A po podaniu 12V też się otwiera. Pomimo,że wiązkę już mechanik oglądał postanowiłem sam ją jeszcze sprawdzić. Powiem szczerze całkiem przypadkiem ale trafiłem na przerwany kabel. W miejscu gdzie wiązka rozgałęzia się i jest przypięta trytytką do silnika był uszkodzony przewód . Na szczęście już wszystko działa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się