spiecho Opublikowano 10 Listopada 2021 Opublikowano 10 Listopada 2021 Witam kolegów ktoś oceni logi po programie bp http://vaglogi.pl/log-002_033_Dy174.html http://vaglogi.pl/log-002_033_q5k26.html http://vaglogi.pl/log-115_118_Xbc98.html lpg http://vaglogi.pl/log-002_033_G5RQ0A.html http://vaglogi.pl/log-002_033_7587Dtb.html lpg chyba do wymiany wtryski przerzuciło na bp ok 5tyś
przem8 Opublikowano 10 Listopada 2021 Opublikowano 10 Listopada 2021 Turbo późno osiąga doładowanie. To hybryda jakaś? Lpg to porażka, pewnie za bardzo spada ciśnienie na reduktorze. Co tam za graty od lpg?
spiecho Opublikowano 10 Listopada 2021 Autor Opublikowano 10 Listopada 2021 Nie k03s Lpg Agis m210, 2x reduktor shark 1200 ,wtryski yeti.
przem8 Opublikowano 10 Listopada 2021 Opublikowano 10 Listopada 2021 (edytowane) Co do gazu to trzeba sprawdzić co się dzieje z ciśnieniem. Wtryski powinny dać radę, a zamiast dwóch sharków nie lepiej jeden normalny było założyć?. Jeszcze pewnie wszystko na fi6mm? Edytowane 10 Listopada 2021 przez przem8
spiecho Opublikowano 10 Listopada 2021 Autor Opublikowano 10 Listopada 2021 A sam program jak wygląda jaką moc może mieć.
pelonek1 Opublikowano 10 Listopada 2021 Opublikowano 10 Listopada 2021 (edytowane) 1 godzinę temu, spiecho napisał: lpg chyba do wymiany wtryski przerzuciło na bp ok 5tyś Jakie masz wtryski benzyny? Może być tak, że przerzuciło na benzynę, bo spada ciśnienie na reduktorze tak jak @przem8napisał, albo były zapętlone wtryskiwacze bo z logów masz na granicy zapętlenia. Edytowane 10 Listopada 2021 przez pelonek1
pelonek1 Opublikowano 10 Listopada 2021 Opublikowano 10 Listopada 2021 3 minuty temu, spiecho napisał: jaką moc może mieć. około 215 KM
pelonek1 Opublikowano 10 Listopada 2021 Opublikowano 10 Listopada 2021 Masz kabel do diagnostyki lpg?
pelonek1 Opublikowano 10 Listopada 2021 Opublikowano 10 Listopada 2021 Odczytaj błędy jakie masz w sterowniku LPG później je skasuj i pojeździj do odcinki obserwując ciśnienie o ile spada pod pełnym obciążeniem. Jak przełączy się na benzynę to zobacz też jaki będzie błąd.
przem8 Opublikowano 10 Listopada 2021 Opublikowano 10 Listopada 2021 A stroił ktoś w ogóle gaz po tym wszystkim? Bo po tym logu to nie wygląda żeby ktoś zbytnio się do tego przyłożył.
spiecho Opublikowano 10 Listopada 2021 Autor Opublikowano 10 Listopada 2021 Ok zrobię jak piszecie a powiedzcie jakie ciśnienie ustawić żeby te wtryski obroniły.Bo po zmianie mapy korekty w 32 poszły na 25 i szrek.Dołożyłem ciśnienia a mnożnik i tak wysoki ale korekty spadły na 3 z haczykiem.
przem8 Opublikowano 10 Listopada 2021 Opublikowano 10 Listopada 2021 (edytowane) Samą zmianą ciśnienia nic nie zrobisz, trzeba to wystroić mnożnikiem, korektami po obrotach stale podgladając korekty. Jesli chodzi o ciśnienie to zacznij od 1.3 bara ale jesli przy bucie bedzie spadać sporo ponizej 1 bar to czeka cie modernizacja instalacji lpg. Edytowane 10 Listopada 2021 przez przem8
spiecho Opublikowano 10 Listopada 2021 Autor Opublikowano 10 Listopada 2021 A powiedz mi jak prawidłowo powinien wyglądać mnożniki to wklejone to tylko dla porównania w którym miejscu
przem8 Opublikowano 10 Listopada 2021 Opublikowano 10 Listopada 2021 Nie patrz na to. Zwiększ sobie mapę wtrysków, bo czasy masz też ponad 20ms.
spiecho Opublikowano 10 Listopada 2021 Autor Opublikowano 10 Listopada 2021 To akurat jest inna mapa teraz mam około 20 na mnożniki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się