kamil8372 Opublikowano 16 Listopada 2021 Opublikowano 16 Listopada 2021 Cześć mam problem z trzymającym zaciskiem przedniego koła. Po podniesieniu auta i zakręceni kołem czuć wyraźny opór, został wymieniony zacisk hamulcowy oraz przewód elastyczny wraz z płynem hamulcowym. Jest trochę lepiej ale nadal koło trzyma. Zastanawiam się nad pompa hamulcowa. Miał ktoś podobni przypadek?
ko-lega Opublikowano 16 Listopada 2021 Opublikowano 16 Listopada 2021 Czy po założeniu nowego zacisku wszystko ładnie się przesuwało ?
kamil8372 Opublikowano 16 Listopada 2021 Autor Opublikowano 16 Listopada 2021 (edytowane) Nowy zacisk był nasmarowany wszystko ładnie chodziło, przewód gumowy nowy więc na pewno drożny a czy stalowy to ciężko powiedzieć ale raczej tak bo płyn przy zmianie elastycznego leciał dość mocno Edytowane 16 Listopada 2021 przez kamil8372
lukasz51237 Opublikowano 16 Listopada 2021 Opublikowano 16 Listopada 2021 A jak zdejmiesz zacisk to koło lekko się obraca?
kamil8372 Opublikowano 16 Listopada 2021 Autor Opublikowano 16 Listopada 2021 Wystarczy że wezmę klucz, pobujam zaciskiem i koło już jest odblokowane więc to problem z cofnięciem się tłoczka.
ko-lega Opublikowano 16 Listopada 2021 Opublikowano 16 Listopada 2021 Może problem jest z uszczelką tłoczka, która nie cofa tłoczka
kamil8372 Opublikowano 17 Listopada 2021 Autor Opublikowano 17 Listopada 2021 (edytowane) Byłem dziś na stacji diagnostycznej, opór na przodzie w prawym kole 0.17 w lewym tym co trzyma 0,25 co ciekawe siła hamowania w prawym kole była większa o około 30 procent niż w lewym. I jeszcze jedno pytanie po zdjęciu zacisku, złapaniu za tarcze i zakręceniu tarcza robi max pół obroty czy to nie za mało? Może dostało i łożysko Edytowane 17 Listopada 2021 przez kamil8372
lukasz51237 Opublikowano 17 Listopada 2021 Opublikowano 17 Listopada 2021 Zdejmij zacisk i załóż koło i zobacz czy tak samo trzyma.
kamil8372 Opublikowano 18 Listopada 2021 Autor Opublikowano 18 Listopada 2021 Dziś zdjąłem zacisk ale tym razem założyłem koło i wykonuje ono z 1 no moze 1.5 obrotu mniej więcej jak z drugie strony więc może sama tarcza to za mało zeby się kręciło? Zresztą po ponownym założeniu zacisku i napompowania hamulcem koło wyraźniej mocniej trzymało po drugie stronie choćbym nie wiem ile pompował hamulec kręci się swobodnie. Zastanawia mnie bo podłączeniu vcds i sprawdzenia ciśnienia w układzie hamulcowym pokazywało od 0.3 bara do 0.6 nie powinno być tam 0? Po wciśnieciu hamulca do oporu pokazuje ponad 100 bar. Zastanawia mnie to że nawet jak dotknę minimalnie hamulec to auto już zaczyna delikatnie hamować, czy tak powinno być?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się