pijey88 Opublikowano 17 Grudnia 2021 Opublikowano 17 Grudnia 2021 (edytowane) Silnik 2.0 TDI CJCA, Audi A4 B8 polift 2012/2013r. Wywaliło mi błąd czujnika temperatury oleju (czujnik w misce olejowy mierzący tez poziom oleju). Zacząłem od sprawdzenia połączenia i moim oczom ukazał się widok jak na zdjęciach. Dostała się woda (źle dopięta wtyczka) i poszło zwarcie między pinami nr 1 i 2. Kupiłem nową wtyczkę oraz nowy czujnik. Wtyczka wlutowana, kolejność kabelków się zgadza, wszystko poprawnie. Czujnik NOWY HELLA. Błąd dalej się wyświetla, kasowany VCDSem, wyskakuje nowy. Kupiłem kolejny czujnik, tym razem oryginał (też Hella), nadal ten sam błąd. Sprawdzałem miernikiem między pinami, nigdzie w wtyczce na zapłonie nie ma 12V, wydaje mi się że jeden pin powinien być +, drugi -, a trzeci sygnał do ecu (nie wiem które za co odpowiadają). Podejrzewam że w wyniku zwarcia mogło coś jeszcze polecieć, ale nie wiem dokąd te kable idą. Może jest jakiś bezpiecznik od tego? Prześwietlił bym wiązkę, ale nie wiem gdzie szukać drugiego końca tych kabli. Jakieś pomysły? Ma ktoś schemat? Edytowane 17 Grudnia 2021 przez pijey88
pijey88 Opublikowano 21 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2021 Poratuje ktoś schematem elektrycznym wiązki tego czujnika?
fart76 Opublikowano 3 Stycznia 2023 Opublikowano 3 Stycznia 2023 miałem ten sam problem bezpiecznik przepalony
robson_s Opublikowano 4 Stycznia 2023 Opublikowano 4 Stycznia 2023 1pin +12v bezpiecznik nr.2 na podszybiu , 2pin masa, 3 ecu do 40 pinu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się